26. ožu 2015.

Kvrguša by lejla

već sam pisala kako sam zagvaljujući fb stupila u kontakt s ljudima koji su nekada bili dio moga života...većina mojih prijatelja na fb su moji konjičani, moje kolege i kolegice s faksa, iz srednje škole, iz igmana gdje sam provela 15 predivnih godina i naravno blogeri s kojima sam našla neki zajednički jezik i koji su divni ljudi...ma, vjerujte mi, svi ljudi koji vole hranu i rad s hranom su dobri, plemeniti, dragi, sretni ljudi......naše druženje je bezazleno..
i tako sam upoznala i današnju gošću na blogu, moju dragu konjičanku koja sada sa svojom obitelji živi u americi...lejla opančić šimunović...jedna mlada draga ženica...naravno, bolje poznajem njenu mamu nego nju a spojio nas je prvo, moj blog jer ima za konjičane prepoznatljivo ime, pa onda fb,,
a evo nekoliko riječi koje je lejla sama napisala o sebi:


Ja sam Lejla, iz Konjica. Jako volim da kuham i zato mi se ova stranica jako svidja. Trenutno sam u Americi, gdje sam upoznala puno ljudi sa raznih strana svijeta. I probala puno jela koja su nama strana. Nesto mi se svidi, a nesto ne i onda to pokušavam da uskladim sa svojim receptima. Ali, priznajem da ponekad teško ide, jer su moji momci jako tradicionalni sto se tiče hrane (muž i dva sina). Pojedu u gostima kad je nesto drugačije, ali kod kuće zna se sta vole. Možda mi se jednog dana ostvari san da imam svoj mali restoran, sve sa friskom i ukusnom hranom, svaki dan drugi recepti. A, dotle, uživam kuhati za porodicu i prijatelje.





i tako, da ne duljim, piše meni moja lejla: 
Draga Snjezana! U nedostatku ideja za ručak, na um pade mi KVRGUŠA. Nisam je jako dugo pravila, a jednostavan je recept, i svi je vole. Pa, sam pomislila da možda nije lose da podijelim s tobom na Vrtaljici, naravno ako se tebi svidja. Čisto kao ideja za sljedeći ručak...

naravno, ideja mi se svidjela i evo ovdje lejlinog recepta i njenih slika:

KVRGUŠA
 Recept ide ovako: 


  • 7-8 komada piletine (bataci, zabatak, bijelo meso, ovisno o broju osoba za objedom) 
  • 5 jaja
  • 1 (2 dcl) pavlaka (kiselo vrhnje)
  • 1 šolja slatkog mlijeka (koristiti dalje za mjeru 2 dcl šolju)
  • so, biber, (vegeta) 
  • 2 šolje brašna 
  • 1 prašak za pecivo 
  • 1/3 (oko 80 g) maslaca (margarina), istopiti (odvojiti jedan komadić za podmazati tepsiju)

1. Piletinu (može bilo koji dio) prvo malo povegetim i propržim (može samo so i biber). 





2. Umijesim tijesto, podmažem tepsiju maslacem/margarinom (tepsija za dvije jufke pite-to je moja mjera za tepsije),
Žicom umutiti jaja, dodati pavlaku, mlijeko, istopljeni i malo prohlađeni maslac te umiješati brašno i prašak za pecivo







3. poredam meso, prelijem tijesto.
tepsiju (promjera 30 cm) samo malo podmazati, poredati pripremljeno meso, usuti tijesto a preko njega preliti masnoćom od pečenja piletine








4. Peći u pećnici ugrijanoj na 210°C nekih 5 minuta, smanjiti temperaturu na 190° i peći još oko 30 minuta...uostalom, svak najbolje zna svoju pećnicu






5. Može se poslužiti uz bilo koju salatu ili jogurt, ko šta voli.

* za zaposlene ili ako nemate puno vremena, meso se može ispeći i ranije, npr. uvečer a sutra samo dodati tijesto i zapeći u pećnici...
* možete koristiti i veću šalicu (2,5 dcl) a onda samo sve posložite u veću tepsiju (npr. promjera 40 cm)...naravno mogu se koristiti i četvrtaste tepsije



Uživajte!!!
meni se ovo sviđa: imate i "kruh" i meso, još kakva salatica ili čaša jogurta i kompletan ručak...doduše ovo je više od kruha, prije neki fini slani kolač..
lejla draga hvala ti velika ....ja sam u očekivanju još tvojih dobrih recepata..dovoljno mi je vidjeti ovu tvoju bilježnicu  da mi bude jasno kako uživaš u pripremi hrane..
od srca ti želim da što prije otvoriš svoj restoran baš kakav želiš i nešto se nadam da bi se u njemu mogao poslužiti bar jedno jelo i sa moga bloga :)

4 komentara:

  1. Nisam nikad čula za ovo jelo, a djeluje zanimljivo - kao što i sama kažeš i kruh i meso u jednom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti....ovo je bosansko jelo i vjeruj, od malo sastojaka se napravi izvrstan obrok...nekima je najljepše s krilcima :)

      Izbriši
  2. Eto sv mislim videla sam sva jela, pa naletim radosno na nešto novo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti...a tek koliko su meni tvoja jela novina :)

      Izbriši