23. pro 2009.

Nagrade

Prije nekoliko dana dobila sam ovu simpatičnu i tako toplu nagradu od drage mignnone s bloga La cuisine creative.
Nagradu sam postavila na svoj blog, a kako sam uvijek u žurbi zaboravila sam je podijeliti s dragim blogericama.
Zahvaljujem se mignone na nagradi i mogu reći posebno mi je drago što je od nje. Cijenim njen rad još s Coolinarike, drago mi je što je pokrenula i blog. Za mene je ona profesionalac u kuhanju.

Ovo je veliki posao i teško je odabrat blog kojemu bih proslijedila ovu medenu nagradu jer sve vas držim za svoje virtualne prijateljice a znate što meni znače prijateljice.

Ovu nagradu proslijeđujem:
  1. Branki s bloga dvi ribe dva kumpira jer ne znam drugi način za reći joj da mi nedostaju njeni postovi
  2. Selmi s bloga Cooketa jer obožavam njene postove
  3. Andrei s bloga voće i povrće
  4. Dajani s bloga Baker´s korner ... somewhere in my kitchen
  5. Jubi s bloga Jubistacha
Iznenađenje!!!!!

Dobila sam još jednu nagradicu s bloga Aleksandra1234:

Zahvaljujem na ovoj nagradici! Ovo je još jedno prijatno iznenađenje. I evo kako proslijeđujem ovu nagradu:

  1. Recepti iz moje bilježnice
  2. Cooking by Ruža123
  3. Delicious for kids
  4. U mojoj kuhinji 2
  5. Shangri La Food
Uh, koji posao!
Zahvaljujem svima na nagradama!
Želim vam svima, ama baš svima sretne i ugodne blagdane koje god ko slavio.
Uživajte, budite mi zdravi i veseli.
Nagradice preuzmite i proslijedite dalje!
Grlim vas sve i ljubim!
Vaša Snježa

Broj komentara: 13:

  1. Hvala ti od srca,drago mi je da si me se setila!!Sretan Božić!

    OdgovoriIzbriši
  2. Merry Christmas and Happy New Year! XO
    Nina

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti draga puno. Sretan Božić i Nova Godina.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala draga Snježo, drago mi je da ti se dopadaju moji postovi. Želim ti ugodne blagdane i da ti predstojeća godina bude ispunjena srećom, zdravljem i zadovoljstvom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Snjezo, sve najlepse tebi i tvojoj obitelji za nastupajuce blagdane, puno radosti, srece i svega lepog sto se pozeleti moze...puse!:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Merry Christmas and a Happy New year! May your holiday season be blessed with peace, love and joy!

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Snježo, tebi i tvojima želim sretan Božić!
    Hvala ti što si me se sjetila i dodjelila mi ovu lijepu nagradu. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala puno !!
    Sve najbolje ti želim povodom blagdana i u novoj 2010. godini !!

    OdgovoriIzbriši
  9. I was recommended this website by means of my cousin.
    I am no longer sure whether or not this publish is written
    by way of him as no one else understand such specific approximately
    my difficulty. You are incredible! Thanks!

    my web page; austria

    OdgovoriIzbriši
  10. Hey would you mind stating which blog platform you're working with? I'm
    going to start my own blog soon but I'm having a hard time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.
    P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!

    Review my webpage :: vakantie frankrijk

    OdgovoriIzbriši
  11. Piece of writing writing is also a fun, if you know afterward you
    can write otherwise it is complex to write.


    my blog post vacature arnhem

    OdgovoriIzbriši