28. srp 2011.

Kobasice u balzamičnom octu ili...



Neću više o vremenu, kako god okreneš ne valja........... ili ne valjam ja!?

Ima nekoliko dana igra mi desno oko:) Znate li taj osjećaj? Znala sam da mi nešto neće biti drago.... kada mi igra desno oko onda je tako, a lijevo obrnuto, uvijek mi bude nešto drago...
Kao svaka stara baba tako i ja!

Evo što je: stigla kazna od 1100 kn zato što je pri prelasku graničnog prijelaza primjećeno da je osobna iskaznica istekla.
  • Zar je trebalo odmah kazniti???
  • Zar ne bi bilo mnogo bolje prvo upozoriti!
  • Šta je s olakotnim okolnostima?
  • Silovateljima, ubojicama se traže olakotne okolnosti, em su imali težak život, em su zlostavljani, em....
Uh! Šta reći a ostati priseban i normalan, kao da tiskam novce..........

Nije ovo neki recept, ništa naročito, možda malo drugačiji način za pripremu ručka na brzaka:)

U mene je spala knjiga na dva slova, danas smo sami moj Nikola i ja, Zlatan i Tomislav su malo otputovali, ali brzo ćemo opet biti skupa. Loš je to osjećaj, ne da mi se ništa kuhati pa se nekako snalazim.
Prelazim na jednostavnije i ljepše stvari:
Za ovaj recept sam koristila
  • 1 (oko 340 g) pakiranje kranjskih kobasica (kobasice za kuhanje i pečenje)
  • 1 dcl balzamičnog octa
  • 2 dcl vina (dobro bi bilo crno ali ja sam stavila bijelo ovaj put)
  • 3-4 žlice maslinova ulja
  • svježi peršin za posipanje
Postupak:
  1. Kobasice izrezati na komade dužine oko 1 - 1,5 cm
  2. U tavi ugrijati maslinovo ulje pa na vruće ulje ubciti izrezane kobasice, dobro ih propržiti sa svih strana
  3. Skloniti malo s vatre da se umiri* pa usuti balzamični ocat, vratiti na vatru i dodati vino. Sve nastaviti kuhati na laganoj vatri dok se vino i ocat ne reduciraju na pola!
  4. Poslužiti posuto svježim peršinom uz neki prilog po želji!

* Najmrže mi je kod svih prženja prskanje masnoće svukuda, po meni, špaheru,... pa kada ubacujem tekućinu malo sklonim s vatre pa tek onda ulijevam tekućinu!
* Kobasice budu malo slatkaste zbog balzamičnog octa pa ako ne volite preskočite ocat ulijte samo vino

Broj komentara: 13:

  1. Jao bas sam se bukvalno prejela marcipana, tako bi mi dobro legle tvoje kobasice...blago vama!

    OdgovoriIzbriši
  2. Budući da držimo prasce, svake sezone napravimo otprilike 25 - 30 kg kobasica. Moram se sjetiti ovog recepta pa guštati.

    Žao mi je za kaznu, stvarno su debili

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledaju jako finoo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne sikiraj se,nisi jedina koja placa kazne ima nas vise...uvijek nadu nesto samo da nam uzmu ovo malo sto zaradimo..ali zato gustaj u divnim kobacicama,ja za ovo jelo koristim corizo kobasicu koja mi je poput domace,jos kupim ljutu,pa se gostim samo ja i mlade dijete,ostali ne mogu ljuto :D!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh obozavam balsamic koristim ga cak i sa jagodama.Ima tako divan specifican ukus.Sigurna sam da su se i ove kobasice odlicno osecale u njemu.

    OdgovoriIzbriši
  6. A moja Snježo.. Da nema nas tko bi financirao ovu državu.. Žao mi je zbog kazne..

    Ali zato jedne ovakve divne kobasice u finom umaku mogu barem malo utješiti čovjeka :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Da Snjezo uzasni su! A pogledaj samo koliki se publicitet daje lopovima, prevarantima i ubicama da se coveku smuci.

    Dobrota, postenje, cestitost sve su to neke marginalne osobine u dansnje vreme :(
    Ispada kao da je na svetu vise zla nego dobrog a to je potpuno pogresno, jer na svetu ipak ima vise dobrih nego zlih ljudi, Bogu hvala!

    Sve su to posledice naseg olakog prihvatanja stanja.. za to je dobar primer period kada je jedna velika zemlja, tada SSSR, sa samo 2 miliona clanova KP rukovodila "ostatkom" od 200 i vise miliona ljudi..


    Huh.. kad bi o njima mogli bi da penimo danima ali bolje da se dohvatimo ovih Tvojih kobasica jer fantasticno izgledaju :)
    Uz ovo bih ya pridodala jos i ljutu papricicu bilo bi potpuno po mom ukusu ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fino, pikantno, svima bi nam se svidelo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme kako to dobro izgleda! Moram probati!

    OdgovoriIzbriši
  10. Isprobala sam ih danas. Divne su :)

    OdgovoriIzbriši