24. stu 2013.

čokoladna meringa torta


choc-hazelnut meringue cake




kada sam je ugledala na stranicama fb znala sam da ću je napraviti...
pun je net ovakvih torti što možete vidjeto ako samo ukucate ovaj naziv u google...
i onda se samo treba odlučiti koju napraviti....



moji sinovi obožavaju ovakve torte a ja volim njima ugađati...kada su obojica doma onda mi je kuća puna i ja sam zadovoljna i sretna.....
vidjela sam raznih varijacija na ovu tortu: neki je prelijevaju  s nutelom otopljenom u vrhnju za šlag, što je meni kruh preko pogače...ili postoji varijacija da se u meringu stavljaju isjeckani ljašnjaci, s dodatkom aroma ruma, vanilije,...

ja sam se držala ovoga recepta.... i to je izgledalo ovako.



za ovu tortu je potrebno
  • 125 g maslaca, izrezanog
  • 100 g tamne čokolade (60 % kakaa), nakidane na komadiće
  • 2 jaja, samo malo umućena
  • 100 g šećera (stavila smeđi)
  • 75 g brašna za kolače
  • 55 g mljevenih lješnjaka
  • 2 žlice kakaa
za meringu:
  • 3 bjelanca
  • 155 g šećera
  • 100 g tamne čokolade, istopljene
  1. pripremiti kalup (kod mene promjera 23 cm), obložiti dno papirom, pomastiti ga
  2. maslac i čokoladu rastopiti u zdjeli iznad pare, miješati svo vrijeme i na kraju ostaviti na stranu da se malo ohladi...desetak minuta
  3. umiješati jaja u čokladnu mješavinu, dodati šećer, mješavinu brašna, lješnjaka i kakaa. sve skupa izmiješati i izliti u pripremljeni kalup..peći u pećnici zagrijanoj na 170°C oko 30 minuta
  4. dok se kolač peče pripremiti meringu: umutiti bjelance te im polagano dodavati jednu po jednu žlicu šećera....na kraju umiješati istopljenu čokoladu..
  5. izvaditi tortu iz pećnice, pojačati pećnicu na 200°C, po torti rasporediti pripremljenu meringu te je vratiti u pećnicu i peći dok se meringa ne ispeče* u tortu ohladiti bar sat vremena, nožem proći okolo i osloboditi je kalupa....
  6. poslužiti



* pekla sam kolač s meringom deset minuta kao što piše u originalu ali, samo se uhvatila korica po vrhu a unutra previše mekana....zato sam je vratila u pećnicu i produžila pečenje na još 15 minuta...tu treba biti majstor i znati što hoćeš
* gotovo svi recepti imaju preljev od nutelle ili sl ugrijane sa vrhnjem ali, meni je to stvarno izgledalo previše....i ovako je bila predobra
* u nekim receptima se u tortu dodaje rum, negdje vanilija,...imala sam namjeru dodati i ja ali, zaboravila sam....godine..jbg..


Broj komentara: 6:

  1. Evo ja nikad čula nikad videla da se u šam dodaje čokolada, mislim na ovaj šam koji se peče preko torte. Taj šam zna tokom sledećeg dana d apušta šećernu vodicu što je ovde i poželjno jer sve ide u testo. Slike su lepe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao Snjezo, opasno mi podrivaš dijetu. :) Oblizujem se na ovu poslednju sliku već minut. :) Zaista mnogo lepa torta.

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna torta :) bas po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da je ovo ljubav na prvi zalogaj.:))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je bas, ali bas savrsena torta!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello friends,
    Good news,This one place to shop for members provides value and convenience. JOIN TODAY to enjoy membership status.
    Please visit this site http://www.comprewards.com/
    & like this page https://www.facebook.com/comprewards
    Thank you.

    OdgovoriIzbriši