25. tra 2014.

u gostima kod branke



posljednja dva mjeseca u igrici fbirukavice, koju je osmislila  i pokrenula maja babić, istražujemo brankin blog....
branka je kraljica marmelade, upravo tako....kakve sve kombinacije njoj padaju na pamet i kako ih ona lijepo osmisli imala sam priliku i sama isprobati...jer, branka mi je jednom prilikom poslala paket pun predivnih marmelada, s jednom divnom neodoljivom pregačom koju najviše volim i stalno je na meni, s divnom kuharicom ... i s još mnogo drugih delicija....čime sam to zaslužila ni danas mi nije jasno ali, kada se prisjetim ozarim se...



osim toga ona je tako iscrpna u istrazi svih blogova i svaki me put ostavi bez riječi, postidi...
naša draga dubrovkinja koja živi i radi u metropoli često nam donese priče iz svoga kraja, stare dobre recepte, uživa u izradi svojih kolača s nećakinjom..... ne smijem zaboraviti njenog glavnog degustatora kojemu skidam kapu jer joj je velika potpora i u pisanju bloga.......
bilo se teško odlučiti što pripremiti za ovaj put, puno toga sam isprintala ali, kao i obično velike želje a mogućnosti male :)
izabrala sam ove recepte i osim što su zadovoljile mene, zadovoljile su i moje degustatore.....iskreno ih preporučam i vama:


juha od ćimulica s lanom i orasima



izvrsna juha a dodatak lana i oraha ju je još više obogatio...dok je bilo ćimulica na pijaci pravila sam je redovno a onda sam prešla na svoju raštiku iz zamrzivača, sva je nestala u ovoj juhi...sve sam rekla ......

bakina rogačuša



ovo treba probati....ne znam šta bih drugo rekla.....fantastična, završila na jednom rođendanu, svi oduševljeni i iznenađeni...a znam dobro, čim sam je ugledala znala sam da ću je napraviti..da i kod mene je gornji rub malo pobjegao od fila ali, samo na početku :) zaboravite to :)



dubrovačka dvobojna torta



ja sam od onih koji vole, preferiraju stare recepte...zato se ovdje našla i ova torta....ona je stvarno nešto posebno..posebna je zato što je s tako malo domaćih sastojaka nastala.... a tek kako mi je kuća mirisala!? e to je za priču...jest da sam je ja napravila s glazurom od čokolade ...branka je napisala da je u originalu tako.....sviđa mi se i sa onom sušenom meringom. ja sam kao pokušala smanjiti šećera pa sam stavila čokoladu od 60% kakaa...i nije mogla sačekati hlađenje nego smo je načeli toplu....pripremila sam je u limu dimenzija 20x23cm i više je sličila kolaču.....moja prijateljica ju je isto pravila....što reći nego: oduševljena...

eto, draga moja branka, hvala ti na svim lijepim receptima koje dijeliš sa svekolikim pukom, vama koji još niste otkrili njen blog, moja topla preporuka...


Broj komentara: 8:

  1. Snježo, sve si tako dobro rekla u uvodu. Branka deluje kao jedna nestvarno dobra duša. Divan izbor recepata... Nadam se da ću stići još nešto napraviti, za sada imam samo dva. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi se dopada, posebno dvobojna tortica, mislim da cu je staviti na listu za neki naredni put... neki ljudi jednostavno zrace dobrotom, nikada ih nismo sreli a opet imamo osecaj kao da ih znamo oduvek, Branka je jedna od njih, kao i ti Snjezo... zapravo citav nas mali blogerski kruzok jako volim i osecam se privilegovanom sto sam delic njega.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo tako lana....naša blogerska zajednica je posebna....uvijek imam osjećaj da sam dobrom, pravo dobrom društvu.....baš smo privilegirani....

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Snježo, ne znam da li da ti se prvo zahvalim na svemu što si isprobala iz moje kuhinje ili na svim lijepim riječima koje si uputila, blogu, receptima, meni, mojim degustatorima....., jako si me razveselila i dirnula u isto vrijeme i hvala ti na svemu ! Jako mi je drag tvoj izbor recepata, juha izgleda savršeno, koja divna zelena boja, bakina rogačuša mi na sami spomen izazove toplinu i puno ti hvala što si odlučila baš nju napraviti i ispala ti je odlično, a posebno mi je drago što ti se tako svidjela , kako tebi tako i društvu na rođendanu, baš sam se raznježila kada sam je ovdje vidjela. Dubrovačka dvobojna torta je meni omiljena i drago mi je da se i tebi tako svidjela, hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom blogu kao i na ovome ovdje, sa čokoladnom glazurom je sigurno odlična, drugi put ću je i ja tako napraviti i najviše me veseli što ti se svidjela i što si u njoj uživala ! A što se naše blogerske zajednice tiče, ne mogu se osjećati nego počašćeno i privilegirano što sam ovdje i hvala i tebi i svima ostalima za taj osjećaj. Snježo draga, još jednom, puno ti hvala i dragi I., moje cure iz Dbk-a i ja ti šaljemo veliki pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si recepte izabrala, ja imam još dva da isprobam, ali kod mene nema slatkiša, preterali smo u zadnja dva meseca sa svim slavljima u kući...ali ću zato u nekoj skorijoj budućnosti da ih isprobam. Branka je jedan veliki čovek a tebi puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan izbor i fina prezentacija, sve mi se sviđa, posebno rogačuša i dvobojna torta, koju sam i ja planirala ali biti će neki drugi put. Super mi je i Brankina s meringom i ova tvoja s čokoladom i orasima...mljac!

    OdgovoriIzbriši
  7. odlican izbor! tu zelenu juhu dodje mi da odmah posrcem, tako primamljivo izgleda.. i ja sam napravila bakinu rogacusu, i slazem se, to jednostavno treba probati, jer se rijecima ne da opisati =)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan odabir i prezentacija, posebno mi se sviđa zelena juhica

    OdgovoriIzbriši