15. tra 2014.

Orzotto s mljevenim mesom i špinatom




obično ustajem u 6 sati ujutro, rijetko omanem ali, nikada više od 15 minuta...
volim ustajati rano, volim sama piti kavu, ...
ne treba mi puno vremena do posla, nekih 10 minuta ali, volim doći ranije i na posao,...
volim tada upaliti i tv i gledati nešto po svome ćeifu...najčešće je to vrijeme repriza, na hrt se ponavlja neka hrvatska sapunica a ja sam alergična na njih...oprostite vi koji ih volite...samo nastavite...



imam maxtv, vezana sam ugovorom još skoro godinu dana ali, žao mi je svake kune koju za to dajem...jedino što ja gledam na tome programu je 24kitchen..a ponavljaju se i oni...da ti sve izađe na uši....
repriza do reprize, reklame, pa opet red repriza...i unedogled...
jednoga takvoga ranog jutra sam gledala emisiju sa ova dva simpatična stara talijana, kuhara...nije mi prvi put ali, nešto mi je toga jutra zamirisao ovaj orzoto koje su njih dvojica spremala s mljevenom svinjetinom...
i dobro sam mislila..orzoto je stvarno odličan, bez zamjerke,...i zato vam ga rado prenosim..
ja sam koristila mljevenu puretinu jer jedem samo "'tice" i ribe ali, vjerujem da je još ukusnije sa svinjetinom pošto je malo masnija...
evo kako sam ja pripremila ovo jelo....
mjere su za dvije osobe:

  • 1 manja glavica kapule/luka
  • 3 žlice maslinovog ulja
  • 1 šalica od 2 dcl ječma/orzo
  • 200 g mljevene puretine
  • 1 dcl bijelog vina
  • 1 zdjelica mladog špinata (bez drškica) "dvije šake"
  • povrtni temeljac ( s nekom kockom ili kao kod mene s ovim "začinom")
  • papar, sol, sitno sjeckani peršin za posipanje i još malo maslinovog ulja
  1. na laganoj vatri ugrijati malo teću, dodati maslinovo ulje i kapulicu...posoliti i pirjati da kapulica omekša..
  2. postupno dodavati mljeveno meso, usitnjavati ga, poklopiti neka se malo skuha...kada nestane tekućine dodati ječam, posoliti oprezno (radi temeljca), popapriti malo, popržiti ga kratko a onda podliti vinom
  3. kada vino ishlapi podlijevati jelo povrtnim temeljcem...
  4. pred kraj kuhanja umiješati špinat još kratko kuhati, tek da špinat uvene...
  5. na kraju dodati još malo finoga maslinovog ulja i posuti usitnjenim peršinom...
  6. i dobar te, uživajte



* nije ovo moj prvi orzotto...sviđaju mi se ova "rižota" s ječmom/orzom

Broj komentara: 5:

  1. Mi često koristimo ječam umjesto riže, za rižoto, i bude super ukusno. Ovo je dobra kombinacija ukusa.

    Mersad
    Mersad Donko Photography

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino jelo, mora se probati :) Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Orzo mi je super, nekada smo ga jeli uglavnom skuhanoga sa grahom, a sada su na stolu sve više i ovakva jela. Ovaj orzotto bilježim, sigurno ide na isprobavanje ! Zavidim i divim se svima koji se rano dižu i uživaju u mirnom jutru, ja sam ujutro uvijek nekako u zadnji tren što i nije uvijek najsretnije, ali..... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Poput vas i ja sam recept zapazila gledajuci tv. Pravila ga odmah posle toga. Mojima se svidelo pa sam vec i ponovila. Pozdrav Brankica Novi Sad.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sneška, spremila sam ga jednom, po tvom receptu. I opet ću, ali, bez vina. Nije mi pasalo :( Možda treaba slađe vino ? Moje nije bilo :( Mnogo mi se dopala kombinacija jer baš volim ječam-geršlu.

    OdgovoriIzbriši