20. lip 2010.

Grilana piletina, Zvonimirovi dani,....



Danas sam naletjela na ovu povorku koja je prošla u sklopu manifestacije Zvonimirovi dani u Kninu i zato sam ubacila nekoliko sličica koje sam uspjela uslikati.

Inače imam pećnicu koja u sebi ima i grill sa dvije mogućnosti pečenja. Nisam je još koristila ni za što drugo osim za tople sendviče. To moj Tomislav sam sebi priprema i nije mu mrsko.

Ovu pećnicu kao i stakolkeramičku ploču sam dobila od svog dragog brata kada sam ne tako davno "renovirala" kuhinju. Nije to bilo ništa strašno, samo mali zahvat, ali točka na i su bili baš ta pećnica i grijača ploča.
Moji roditelji su se razveli davno, kada je meni bilo oko 6 godina. Ne sjećam se puno toga. Tata se kasnije oženio i dobio sina Željka.
Tata mi je davno poslije pričao koliko mu je bilo žao što je moja mama tako odlučila. Tada sam mu rekla: Tata, da to tada nije bilo tako mi ne bismo imali sada Željka!!!
On me samo blago pogledao i rekao: Da, tako je, svako zlo za neko dobro!
Naš Željko je stvarno nešto najbolje što nam se desilo:)))


I da ne zaboravim zašto ovo pišem ovaj put sam htjela isprobati taj grill za ručak i napravila ovu lijepu piletinu:
  • meso sam izrezala u komade i dobro ga posolila
  • zatim sam napravila marinadu od: soka od jednog limuna, 1 žlice balzamičnog octa, 1 žličice ljute crvene paprike, dva češnja češnjaka (zdrobljena), 3 žlice maslinova ulja, papra i malo soli
  • meso sam dobro namočila u marinadu i ostavila stajati oko 2 sata
  • pek papi sam skvasila u haldnu vodu i stavila na lim pa po njemu složila meso i sve pod grill
  • meso se peklo oko 20 minuta s tim što sam ga okrenula jedanput.
  • bilo je za prste polizati!

Ova manifestacija se održavala dva dana i žao mi je što sam veći dio propustila

Broj komentara: 14:

  1. Ja na zalost nemam grill, a balkon mi je na takvoj poziciji da bi me komsiluk vjerovatno 'okrenuo' na grilu da pocnem rostiljati na balkonu:)))--->zavidim vam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, vidi mene, imam takvu pećnicu već dugo i nikad nisam upotrebila taj način pečenja. Sviđa mi se jako ova tvoja marinada. To će biti super ručak.

    OdgovoriIzbriši
  3. mm, ova marinada je perfektna! baš po mom guštu.neki dan sam brala vrganje sa dragim pa sam ih marinirala ovako kao ti piletinu u acetu, češnjaku i maslinovom, i kasnije pirjala na lagano i na kratko.. savršeno je bilo! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. "Tata, da to tada nije bilo tako mi ne bismo imali sada Željka!!!"

    Uz ovu tvoju prekrasnu piletinu, koju bih rado smazala pogotovu sto je ljutkasta, ovo me posebno raznezilo ~ ~ ~ ~

    Divna si :*

    OdgovoriIzbriši
  5. mmmmmmmmmm...che buono!!complimenti!!ciao!

    OdgovoriIzbriši
  6. Osoba sam koja ne voli pretvaranje, a smatram da su sve te silne manifestacije s likovima iz duboke prošlosti jedno grdno pretvaranje: još uvijek nije utvrđeno da je neki Zvonimir bio kralj, a o kostimima da i ne govorimo. Ovi krajevi su bili tako bijedni da haljinu crvene boje nisu vjerojatno vidjeli do 19-og stoljeća (pigmenti boja bili su užasno skupi). Pa takve parade izbjegavam. S druge strane, ovo sa Željkom je ono što volim: istinite i tako divne povijesti naših odnosa. Prekrasno rečeno i prekrasno proživljeno. To su one male velike stvari koje treba slaviti jer one čine život.

    OdgovoriIzbriši
  7. Njam, opet grillana piletina. Sada stvarno moram razmisliti o grillu na balkonu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim piletinu, kod mene u kući bez mesa ne ide..pa još kad je ovako lijepo marinirana i na grilu..mora da je jako sočna i ukusna!

    OdgovoriIzbriši
  9. grilana piletina.....super super recept

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja neki put volim takve manifestacije sa kostimima i likovim iz prošlosti, pa makar bila riječ i o prenapuhanim i neprovjerenim pričama i legendama. Nekako uz njih uvijek idu i neki stari zanati, stara jela, predmeti koje ne vidiš baš svaki dan, pa onda nekako prosiješ iz toga što vrijedi i zna biti prilično ugodno provedeno vrijeme.
    Ja sam pak' polubrata od 30-tak godina, dobila sa 20 i nešto godina, bilo je svima prilično đenje!!! i nisam baš najbolje primila tu informaciju! :)
    Ali piletina ti je zakon, a osim toga si me super sjetila da bih mogla provjeriti da i moja pećnica možda nema grill! ;))

    OdgovoriIzbriši
  11. @Κάθαρσις: Pa mogu se sloziti s tobom da obleka bas i nije iz siromasnog 11. stoljeca ali uvijek cu cijeniti trud ljudi koij je uložen u organizaciju svega toga. Ja sam bio na Tvrđavi i uživao u borbama vitezova, opsadi Tvrđave i ostalome što su organizatori (GRAD KNIN i KUD "KRALJ ZVONIMIR") pripremili.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zahvaljujem Anonimnom!
    Objavljujući samo ove dvije slike a i u dosada pisanome samo sam htjela pokazati da Knin nje grad slučaj kao što veliki broj ljudi misli. I u Kninu ima raznih događanja pa ću osim gore rečenog samo spomenuti Mali kninfest i Moto party koji su održani prije par dana. Ljudi stvarno daju sve od sebe da žive lijepo i to se vidi!

    OdgovoriIzbriši
  13. Slike su sjajne,ja podrzavam sve manifestacije.Imam gril ali jos nisam nista grilala...:)odln recept!

    OdgovoriIzbriši
  14. Moram priznati da me se u postu najprije dojmila rečenica o Željku, jako lijepo si to rekla i sada ovdje prenjela !
    Manifestacije - da, lijepo je kada se u gradovima događa nešto takvo, uvijek je u pozitivnom duhu, ljudi se okupljaju u dobrom raspoloženju i to mi se sviđa.
    A piletina ti je odlična, sigurno bi mi se svidjela, ali kod mene ništa od grilla tako da se za sada mogu diviti ovoj tvojoj !

    OdgovoriIzbriši