6. stu 2010.

FBI rukavice - Kajzerice by Lana

Ovaj mjesec se opet igramo i kako su blogerice odlučile u istrazi je blog La cuisine creative naše drage blogerice Lane.
Kao da i onako nemamo previše materijala za istragu ona nas je lijepo još više zaposlila objavljujući recept za ove fantastične Kajzerice.
Šta reći o receptu i o kajzericama. Mislim da će biti dovoljno ako kažem da su nestale brzinom munje.
Bome, moji dečki nisu mogli čekati da se ohlade nego su ih onako skoro pa vruće popapali.
Predivne, mekane ko duša, spužvaste, stisnete ih a one se ne zalijepe nego se lijepo vrate u prvobitno stanje. Ne znam što je ljepše korica ili unutrašnjost.
Sljedeći put kada ih budem pravila podijeliću ih na više komada, imati ćemo osjećaj da ih je više:))

Naravno, opet je riječ o blogerskoj igrici FBI rukavice koju je osmislila mamajac s bloga Cooks and Bakes.






Broj komentara: 12:

  1. Odlične! Kod nas peciva isto uvijek nestanu brzinom munje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako su ti zanosne. Kako sam bila odsutna, nekako su mi promakle na njenom blogu. Moram ih napravit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da baš lijepa a imaju veliku manu nestaju brzo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Deluju primamljajuće, a kako si ih lepo opisala, i kod mene bi se začas smazale, vruće naravno, ko da čeka da se ohlade...

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Snjezo, oprosti sto malo kasnim... samo sto sam malopre stigla kuci i hajde da pogledam sta se fino kuhalo ova dva dana i imam sta da vidim!;))) Ma, bas si me obradovala...uspele su samo tako i jako me raduje da se i tvojim deckima svidelo, i mi ih najradije grickamo tako same ili ih namazem sa malo maslaca dok su jos tople pa kad se to fino rastopi, divota...i fotke su ti ooodlicne!:))) puno te pozdravljam...

    OdgovoriIzbriši
  6. Snježo izgledaju prekrasno ! I tako dobro !! I vjerujem svakoj riječi da su odlične, i kod Lane ih promatram i sve kao izbjegavam :) ali mislim da će doći na red , ma barem onako za probu :))
    Tvoja izvedba mi je baš odlična !

    OdgovoriIzbriši
  7. Nekako sam uvjerena da će tih kajzerica biti ovih mjeseci na sve strane jer to i zaslužuju.
    Prekrasno su ti ispale!
    Da mi je jedna sutra Timni za školu! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajme kako ovo dobro izgleda, a još kad čujem da su dečki bili oduševljeni nema sumnje da ovo treba isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pravila, znas..:)i stvarno odlično!

    OdgovoriIzbriši
  10. i ja ih imam u planu, odlično izgledaju

    OdgovoriIzbriši
  11. Kajzerice za 10...mirišu do mene!

    OdgovoriIzbriši