29. stu 2010.

Hrskavo pečena piletina

Volim piletinu i ja sam od onih koji oglođu svaku košćicu.
Moja djeca ne jedu rukama ništa i ja im djelujem kao "barbar" kada je tako fino oglođem. Ne mogu je jesti vilicom i nožem osim kada su preda mnom fileti.
Tata im je još gori:))
Ustvari, ja mislim da oni ne znaju uživati u hrani. Ja uživam:))
Kada pečem piletinu cijelu ili u komadima žao mi bude baciti sve neoglođane kosti:(((
Šta mogu, takva sam i to je jače od mene.
Nedavno sam gledala Anu kako peče pileće batake opterećene nečim teškim (ne sjećam se šta je ona stavljala, uglavnom priča je o piletini ispod cigle:)) tako da sam po sjećanju??? napravila ovaj objed.
Nema nekog recepta, a postupak je kod mene tekao ovako:
  1. Batacima (cijelim, ne rastavljati na zabatak i batak) izvaditi kosti (koje iskoristiti za juhu)
  2. Začiniti po želji (sol, papar, limunov sok i maslinovo ulje)
  3. Ugrijati dobro tavu u kojoj će se peći
  4. Staviti batake na ugrijanu tavu s kožom na dole
  5. Izrezati od pek papira krug malo većeg promjera nego tava, skvasiti ga i dobro ocijediti
  6. Preko mesa staviti taj papir a na to neko opterećenje ( ja sam stavila teću u koju sam dodala hladnu vodu)
  7. Peći sa strane kože 15 minuta
  8. Okrenuti na drugu stranu, opteretiti ponovno i peći još 7 minuta.
  9. I gotovo (može se malo vratiti na stranu kože još minutica) !!!!
  10. Poslužiti uz prilog po želji

Evo, kako je izgledala moja "instalacija"

Moj Nikola nikada ne jede batake a o kožici da ne pričam ali se ovaj put dobro "omrsio". Znam da ćete reći kožica je masna itid,... pa, moramo nekada i malo zgriješeti

Iako nisam stavljala masnoću u tavu ipak je izašlo puno masnoće a bataci su bili tako hrskavi... ma, predobri:))

Broj komentara: 26:

  1. Obozavam piletinu u svakom obliku.
    Odlicne slike, piletina izgleda tako socno...

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja obožavam piletinu, priznajem izbegavam kožicu zbogholesterola ali ovako pripremljenu, hrskavu, ko joj može odoleti?!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. he he, i ja to radim rukama i nogama:) piletina izgleda prefino i moram pohvaliti novi izgled bloga, jako mi se svidja:)

    OdgovoriIzbriši
  4. pa ne mogu batke jesti nožem i vilicom, to se mora rukama :) a ovi izgledaju baš slasno, pogotovo ovako hrskavo zapećeno, milina

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je za svaku pohvalu. Ja te Anine emisije ne stignem gladati i zahvaljujem ti na tome što si trik podijelila sa nama jer ovo djeluje neodoljivo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Snalazimo se kako umemo i znamo i ovo je odlična ideja. Svi najbolji recepti su nastali sasvim slučajno i onda kada je trebalo upotrebiti vijuge da se dobije nešto posebno.

    OdgovoriIzbriši
  7. ma odlično ti je ovo, nešto novo i nešto za što nisam imala pojma da se može napraviti na ovakav način :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Instalacija ti je odlicna!! I uvek su mi draze kuhinje u kojima nema posebnih spravica za sve :)Volim snalazljivost u kuvanju, ona me tera da kuvanje zavolim jos vise svaki put kad nesto postignem ovakvom nekom "instalacijom" :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je odlicno, a piletina izgleda tako hrskavo i fino da cu morati pod hitno da isprobam... Anine emisije ne stignem svaki put da pogledam, pa bi mi ovo sada promaklo, hvala ti sto si objavila na blogu!;))

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako ne dijelim sveopće oduševljenje piletinom, mogu samo reči da ovo izgleda fino i sočno i vrijedi isprobati. Ja sve te pernate živine pripremam bez probe. U našoj familiji moj muž je onaj koji voli kosti svih fela, ali i moja mama. ja, tu i tamo, djeca rijetko. Vjerujem da je batak najbolji i najslađi kada ga se lijepo primi u ruku i pošteno zagrize.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo s loncem ti je luda ideja. Svakako ću probat, baš me osvojilo na prvi pogled.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zaista jednostavno a deluje bas hrskavo i fino na fotkama. Kod nas je piletina omiljena na sto nacina i sigurno cemo je isprobati i ovako :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlicno ti izgleda taj batacic! Ideja je skroz dobra, verujem da malo ubrza celu stvar, a i nekako je "koncentrise" :) Bice probano!

    OdgovoriIzbriši
  14. piletinu obožavam.. instalacija je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si se sjetila zamjene za ciglu! :) Piletina izgleda fenomenalno, ona mi je omiljeno meso :)

    OdgovoriIzbriši
  16. super mi je ova ideja pečenja sa opterećenjem, isprobati ću i ja i to sa ovakvom "instalacijom " kao što je tvoja. Piletina super izgleda, baš bih je rado zagrizla i mislim da bi i kod mene ostale samo koščice :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Totalno zanimljivo, nisam gledala tu epizodu tako da mi je ovo potpuna novost. Ja jako volim hrskavu kožicu na piletini i nikad se ne zamaram time koliko je masna, a moj dragi obavezno glođe kosti. :D :D Tako da te potpuno razumijem.
    Samo ja ne znam kao bi izvadila kost iz batka? Kako se to radi?

    OdgovoriIzbriši
  18. #Andrea: Nije teško izvaditi kosti. Prvo zareži (napravi krug nožem) na dnu batka a onda lijepo vrhom noža prati kosti i batka i zabatka i polako uz kost vrhom noža odvajaj kosti od mesa. Polako, nema tu nikakve mudrolije:))

    OdgovoriIzbriši
  19. Snjeza draga pojedoh fotku :))

    Danas je na mom jelovniku samo corba od povrca s brokolijem pa bi mi ovaj batak i te kako dobro dosao :)

    Srdacan poz.

    OdgovoriIzbriši
  20. I ja guska okasnim na ovakav objed! Ovo bi ti ja jela i oglobala da mi i ruke i noge svežeš! :) Instalaciji nemam prigovora! Fotke su i same gotovo hrskave. Ludnica! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Samo da javim da sam nedavno pravila batake na ovaj nacin, i ne da je ispalo dobroooo... Nikad nisam imala tako lepu koricu na batacima! Hvala na ideji!

    OdgovoriIzbriši
  22. Pa ne može valjda za nekih 20-tak minuta biti pečena piletina i zar nema uopće masnoće u tavici ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema masnoće u tavi, dovoljno izađe iz piletine, a uostalom probaj

      Izbriši
  23. Probala jedan komadić u upravo ga smazala. Ma hvala, ovo je odlično, sutra ide cijelo pile u komadiće

    OdgovoriIzbriši
  24. super izgleda! šta se moze koristiti umjesto papira za pecenje obzirom da sam bas htjela to napraviti a nemam ga :-(((

    OdgovoriIzbriši