22. srp 2014.

pužići s borovnicama


od kuda sada ovi pužići?
odkada sam ih vidjela na tamarinom blogu imam želju napraviti ih..ali, moji dečki baš ne obožavaju cimet...tomo voli, nikola malo a mm nikako...a ostali smo sada doma samo mm i ja...a ja volim praviti kolače i kako sam naučila prilagođavati se drugima tako i nastavljam...
napravila sam marmeladu/džem ili kako se već zove od marelica a imam još malo zamrznutih borovnica...ustvari poslije ovoga i nemam više..sad će nove :) radujem im se....
za izradu ovih borovnica sam u potpunosti preuzela recept za tijesto s tim što se meni učinilo malo premekano sa samo 570 g brašna te sam dodala još samo 50 g*...šta je to? zanemarivo :)
možda je tome razlog drugo brašno, možda i što sam ga pravila običnim mikserom/mutilicom...ko zna
ali, osnova odnosno tijesto su izvrsni...ništa mu ne treba mijenjati ni dodavati...
hvala tamara...




Tijesto
  • 100 g maslaca
  • 60 ml vode
  • 240 ml mlijeka
  • 1 veliko jaje, lagano umućeno
  • 1/2 žličice soli
  • 100 g šećera
  • 10 g vanilija šećera
  • 570 g glatkog brašna + 50 g*
  • 7 g suhog kvasca
nadjev:
  • 5-6 žlica marmelade od marelica
  • oko 30 g borovnica
  • 3 žlice šećera

  1. otopiti maslac na laganoj vatri, dodoati vodu i mlijeko te prohladiti
  2. u zdjeli izmiješati brašno (ja sam stavila prvo 570 g a onih 50 sam dodala naknadno jer mi se učinilo mekano), sol, kvasac, vaniliju, šećer
  3. u mješavin s brašnom napraviti jamicu, uliti otopinu s maslacem dodati jaje i sve skupa miješati mikserom sa spiralnim nastavcima....formirati kuglu, posuti je malo brašnom, prekriti krpom i ostaviti da se diže dok ne udvostruči volumen.
  4. dignuto tijesto razvaljati na pobrašnjenoj podlozi,...neka bude dimenzija 60x40 cm
  5. premazati ga marmeladom od marelica, po marmeladi rasporediti borovnice i posuti s nekoliko žlica šećera...ja sam stavila 3 žlice muscovado šećera, smotatu u roladu
  6. rezati pužiće debljine oko 4 cm (najbolje koncem) i rasporedite ih u lim podmazan maslacem...neka razmak između pužića bude oko 1,5 cm..pokriti ih i pustiti neka se dižu oko sat vremena
  7. peći ih u pećnici zagrijanoj na 180°C oko pola sata (što ovisi opet od pećnice...u mojoj se ništa ne ispeče na nižim temperaturama)
  8. ako izdržite ohladite i uživajte!!



* ako imate aparat za kruh ili samostojeći mikser odlično će vam doći tamarin recept

Broj komentara: 6:

  1. Draga Snježo malo je reći da pužići odlično izgledaju, izgledaju savršeno ! Borovnice jako volim i nadam se kojoj mjerici i ovo ljeto i vjerujem da su ovi pužići osim što su lijepi i jako ukusni i mekani !

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno izgleda :) ...pitam se da li bi moglo i sa lisnatim tijestom ?

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni, predivni pužići, obožavam borovnice!
    Hvala ti što si od svih recepata za pužiće odabrala baš onaj objavljen na mom blogu. Ne znam ako si vidjela, radila sam nedavno i pužiće s marmeladom od borovnica s tim istim tijestom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da sam vidjela...ti su mi baš otvorili oči :)

      Izbriši
  4. Receptic je zavrsen i verujem da su svi ukucani uzivali.:))) p.s. jako lepe fotkice!

    OdgovoriIzbriši