8. stu 2009.

Kraljevska imotska torta



Već se dugo spremam napraviti ovu tortu. Jednostavno mi je vrlo privlačna zbog svojih sastojaka.
Znam da je ova torta praktični imotski brend i morala sam provjeriti kakva je!

Našla sam nekoliko recepata, ima ih i na netu. Mislim da sam je i primjetila u kuharici poštovane gospođe Maje Nikolić.

Ovaj put pravila sam je po ovom receptu koji je na Coolinarici postavila Milicza.

Recept je tako iscrpan i jednostavno pojašnjen da je uopće nije bilo teško napraviti.


Uživala sam praveći je! Kao da sam se igrala! Koje zadovoljstvo!


A i jedući!
Tako je ukusna!

A Miliczi veliko hvala za ovako dobar recept!

Broj komentara: 11:

  1. Stvarno izgleda kraljevski!!! Kada se rijesim rahat lokuma probat cu nju!

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam Imotsku tortu spremala po Miličinom receptu i zaista je fenomenalna. Ne samo da vrhunski izgleda, već su i sastojci "kraljevski"

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je!! Kao kraljevska kruna !!

    OdgovoriIzbriši
  4. znam da je fenomenalna jer sam je radila po istom receptu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous cake..so beautiful and tasty! Compliments!

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš predivno izgleda , a ni u okus ne sumnjam!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna je,rekla bih po sastojcima da je preukusna!

    OdgovoriIzbriši
  8. naziv kaže sve: stvarno je kraljevski ispala! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jela sam tu tortu u jednom restoranu i stvarno mi se svidjela.

    OdgovoriIzbriši