15. stu 2009.

Napoleon torta - ponovno

Ovu sam tortu pekla za rođendan moga muža.
Njemu je ovo najdaraža torta.
Recept sam objavila u početku pisanja ovoga bloga.


Torta je vrlo jednostavna za napraviti. Najviše vremena treba za peći odnosno ohladiti kore i fil. Ali, ako se dobro organizirate možete štogoda još uraditi po kući ili gledati vašu omiljenu emisiju na TV.
Prave se dvije kore, ja ih pečem u modli promjera 28 cm koje poslije prerežem i tako na kraju dobijem 4 tanke kore. Kore režem koncem! A vi?

Ne volim ukrašavti kolače, ovo je moj maksimum:


Dragi Zlatane sretan ti rođendan!
Živ, zdrav i veseo bio na radost sviju nas!!!

Broj komentara: 10:

  1. Wow fantastic cake. Complimenti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako fino izgleda. Ja režem kore s nožem, nisam nikada probala s koncem ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ti je torta i ne treba joj dodatno ukrašavanje ! Ovako je meni baš savršena!
    Inače i ja režem nožem, koncem nisam ni probala još..

    OdgovoriIzbriši
  4. Srecan rodjedan suprugu, torta izgleda odlicno. Prava domaca torta :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Torta je prekrasna i recept je čista i neprevaziđena klasika, najbolje od najboljeg po sastojcima i svemu. Prava dobra domaća torta za koju kada je probaš znaš da nije iz masovne izrade u slastičarnicama.
    Ni ja ne volim ukrašavanje torti, pa čak ni dječijih. Ne volim kičaste torte, ne volim šećerne mase, pa ni marcipan mase i maksimalno ukrašavanje je čokoladna glazura ili mljeveni orasi, lješnjaci, bademi i sl...Ne volim ni šlag...
    Kore za torte režem rezačem, tri tanke žice nategnute su preko nosača.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan je torta, a i fotke su ti sve bolje, zbilja. :)

    Ni ja nisam od velikog cifranja kolača, a iskreno mi se ni najmanje ne sviđaju one torte presvučene raznoraznim šećernim masama. Posebno su mi odbojne Barbie torte sa zataknutom lutkom u sredini kolača ali to je neka druga tema... :D :D

    Kore sam do nedavno rezala nožem, a sad sam kupila onaj rezač za torte i oduševljena sam. On izgleda kao luk i pila za tehnički u osnovnoj školi, košta manje od 20 kuna, a stvarno je odlična stvar. :)

    Još da ne zaboravim na kraju, tvom suprugu želim sretan rođendan! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepo izgleda,slašem se sa Selmom.Fondan torte lepo izgledaju,ali moja deca nekako više vole kada je torta sa čokoladnim kremom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan rođendan mužu . Sigurno mu je i bio uz ovakvu sjajnu tortu .. Predivna je i sasvim dovoljno ukrašena, ne treba ništa više ..

    I ja režem koncem :) Tako me mama naučila :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Rijetko radim torte i nisam ih nešto puno isprobala u životu, jer jednostavno nisu vrsta kolača koje volim(o). Ponekad me zanimljiva kombinacija sastojaka ipak natjera na isprobavanje, a ovo upravo na to miriše...Jednostavno i ukusno :)

    OdgovoriIzbriši