2. pro 2010.

FBI rukavice - gozba uz Lanine delicije

U okviru igrice FBI rukavice istražujemo Lanin blog La cuisine creative.
Puno različitih, krasnih jela, da je više ne hvalim uobraziće se naša kraljica minijatura:)))
Pronašla sam i pripremila puno recepata, šta ću od toga stići vidjeti ćemo. Pošto su moji dečki a posebno MM vrlo izbirljivi pravo je čudo što im njena kuhinja odgovara!

Za ovu svečanu gozbu a imali smo razloga za to ovih dana izabrala sam ova savršena dva recepta:

ROLADA OD PILETINE

Fantastično jelo, nije nimalo zahtjevno za napraviti ga. Ja sam se baš lijepo zabavila pripremajući ga. Pravila sam sve po receptu s tim što sam ja meso isjeckala na nešto veće komade što se i vidi na slici jer nemam procesora!

A krajnji rezultat je bio prava gozba.
Ostalo je i za večeru i moram priznati da je jednako ukusno bilo i hladno:)


A kao šećer na kraju ova predivna torta:
CEMBERLEN TORTA

Sve po receptu osim ukrašavanja.
Nisam ja od toga posla, bojim se da bih je još i pokvarila.
Uglavnom sam je ukrasila samo grilijažom. Svi su bili zadovoljni a kolege na poslu su tražili da im je napravim s tim da će oni kupiti materijal:))

Nije ni do gležanja Laninoj ali je ukusna do boli. Doooobra torta!

Broj komentara: 16:

  1. Snježo super si pripremila i roladu i tortu , kako ovo dobro izgleda !! Vjerujem da uživaš kod Lane u kuhinji kao i ja , ali ja se ipak odlučujem za nešto jednostavnije stvari i zbilja se divim ovim tvojim radovima . Izvrsno !!

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam se nameracila na ovaj rolat! Divno izgleda!!!
    I torta mi se mnogo dopada kako u Laninom tako i u tvom izvodjenju i rado bi navalila na ovo fino servirano parce ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmm..kako dobro izgleda ova rolada!!, ali i torta naravno savršeno, samo što bi meni u ovom trenutku pasalo nešto slano, tako da prvo rolada, pa torta, može?

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaa, pa ova rolada, pa to si ludo dobro izvela, ma sjajno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Snježo sve izgleda super ukusno, rolada me totalno oduševila, ima tako lijepu boju da gotovo kroz ekran mogu osjetiti miris i hrskavost.
    I torta izgleda jako lijepo, mislim da je ovo bio jedan kraljevski ručak. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ;)))) Draga moja, meni ne preostaje nista drugo nego da ti se zahvalim na poverenju, i sto si resila da napravis sve ovo za jednu tako svecanu priliku...jako lepo sve izgleda, i rolada i tortica, i drago mi je da su i tvoji decki bili zadovoljni.;))
    p.s. a sto se tice tvojih kolega na poslu, sad si ih razmazila nacisto, hihih...eto, moraces da im ponovo pravis!;)))) puno te pozdravljam!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro si ti to odabrala, nema što! Jedno finije od drugoga. Naročito torta koju sam odvojila za raditi jednog lijepog dana! Kako nabujale vode, poplava i tamo to? Nadam se da nemaš problema.

    OdgovoriIzbriši
  9. #Κάθαρσις: Ja za sada nemam problema, ali u okolici ima puno problema. Stanujem u zgradi na trećem katu pa se može izdržati. Ne znam kako ali mi se u jednoj sobi se počeo dizati parket, ali što je najčudnije na sred sobe:((
    Inače nam je vlaga ušla u kosti:)) Hvala ti što misliš na mene! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  10. sve izgleda savršeno, odličan izbor :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Katarsis me podsjetila da pitam, kako je sa poplavama, nadam se da je najgore proslo. Rolada je tako uredna, svaka cast! Od svega mi je najdrazi ipak prilog (krompir i blitva:)). Tortu ja znam pod nazivom 'My success' - toliko je dobra, u potpunosti odgovara, a tebi je odlicno uspjela!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kada sam videla čembrlen tortu znala sam da ćes je ti napraviti...odličan izbor!

    OdgovoriIzbriši
  13. Snježo, ako sam ikad sumnjala u to da si ti vrlo konkretna žemska, što baš i nisam, evo još jednog dokaza tome u prilog. Savršen izbor, još bolja izvedba. I smrdala si mi koncepciju. Sad sam u dubiozi. Da ipak vratim neke stvari na popis.....??? Uhhhh, prekrasno, sad me stvarno dodatno mami da probam! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ova roladica je i kod mene na popisu, tebi je baš odlično ispala

    OdgovoriIzbriši
  15. Ne znam sta bolje izgleda. Rolada MIRISE dovde.

    OdgovoriIzbriši