31. kol 2011.

Ajme koliko nas je - tema



Sanja, Sanja,... je "kriva" za ono što vas sada očekuje. Kao što već svi dobro znamo ona je u zadnjem krugu predala meni kuhaču za igricu Ajme koliko nas je u kojoj je tema jedna namirnica.
Namirnice koje su do sad bile u igri su:

cimet, đumbir, narandža, integralno brašno i pšenica, suho voće, ljute paprike, čokolada, riža, maslina, bundeva (tikva), kupus, jabuka, sir, agrumi, kava, orašasti plodovi i sjemenke, ananas, tikvice, kukuruz, grah i leća, gljive, mrkva i paškanat, kokos, med, vino, mak i jaje.

Imala sam puno vremena (ne'š ti dva mjeseca) za smisliti novu temu za Ajme koliko nas je i baš mislim da bi bilo bolje da sam odmah to izbacila iz sebe. Ovako sam se mislila i mislila i mislila ..... i smilsila:

ŠLJIVE (svježe i suhe)



Da ja ne pametujem na netu ima prilično podataka o šljivama kao npr. ovdje ili ovdje ili ...

U nadi da ste zadovoljne(i) s predloženom temom svoje ulaznice (link ka receptu i po mogucnosti fotografiju) šaljite na moj mail:

sntomic@gmail.com

Eto tako drage(i) moje(i), veselim se vašim radovima i puuuuuno vas pozdravljam!

Broj komentara: 28:

  1. bravo snježo! odlična tema, prava sezonska :)
    nadam se da ću se igrati

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, sviđa mi se tema, smislit ćemo nešto već Snježo! ..ništa, odoh ja njuškat malo o šljivama...

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična tema!!!! Da li možemo prijaviti i radove koje već imamo na blogu?

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna tema, mozda napravim 'mucenicu':)) - samo se salim, nemam pojma kako se to radi!

    Htjela sam ti cestitati na nagradi i zamoliti te da mi se javis zbog dogovora oko preuzimanja iste!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš si pogodila u sridu, stigla sam iz Bosne s tovarom šljiva iz tatinog šljivika :))) a imam i već jedan pripremljeni recept, samo ga moram objaviti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna tema, smislicemo vec nesto fino za nasu igricu... veliki pozdrav nasoj domacici i svim ucesnicima!;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ijao Snjezo, de me nadje! Odlicna tema, divna sezonska, svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka čast za temu, odlična ! Imam već neke radove za prijavu, a sigurno ću tijekom mjeseca i nešto novo napraviti, baš se veselim ovom krugu igrice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Već mozgam šta bih i kako bih... super tema!

    OdgovoriIzbriši
  10. odličan izbor, bacam se na posao!!

    OdgovoriIzbriši
  11. super.kod mene sljiva nema..ima enkih susenih jadnih..ali nije tot to;) Nema veze aj cu zapisivati recepte koji mi se dopadaju:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super izbor, hvala bogu, šljiva još ima, samo se treba odlučiti šta pripremiti!?

    OdgovoriIzbriši
  13. Slažem se, odlična ideja!
    Znam da ćete si dati mašti na volju i napraviti puno lipih i ukusnih poslastica:)

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja ucestvovati necu, jer sljiva kod mene nema, ali cu rado pratiti vase objave, jer sljive obozavam!

    OdgovoriIzbriši
  15. odlično.. baš imam pun zamrzivač šljiva :)))

    OdgovoriIzbriši
  16. krenulo je krenulo!!!! sljive volim, a i ima ih sad posvuda!

    OdgovoriIzbriši
  17. Svidja mi se tema... Ne znam da li cu ucestvovati. Imam nekako tremu jer sam skroz nova... :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Prvo čestitke tebi kao našoj novoj domaćici. Iskreno, već sam se uželela našeg zajedničkog kuvanja. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala vam drage moje!
    Evo me stigoh s kraćeg odmora i čini mi se da ćeme biti malo previše, na pasja preskakala:) samo da vam ne počnem na uši izlaziti:)
    #Jasna i Džoli tako mi je žao što ne možete uečstvovati, (gr)ebo ga, pa kako nema šljiva?
    #Majo, moj prijatelj je pravio rakiju pomoću ekspres lonca u svojoj kuhinji, samo da se zna:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ma ima sljiva,kako da nema,suhih iz kompota..da se nesto uraditi :)

    OdgovoriIzbriši
  21. #Miki: Daj, draga ovo je samo igra! Nema tu nikakve treme niti razologa za istu! Glavu gore, kuhaču i fotič u ruke i to je to! Sretno!
    #What's for dessert? Naravno da možeš prijaviti i već objavljene radove, bar tako pravila kažu:)

    OdgovoriIzbriši
  22. odlična tema u pravo vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  23. odlicna tema, jedva cekam objavu poslanih recepata. ja bas razmisljam sto bih mogla poslati a da nije moj klasicni kolac ili marmelada. Moja je mala cesto radila ricet, varivo od graha s jecmom i suhim sljivama ali to bas i nije moje omiljeno jelo ;)

    OdgovoriIzbriši