31. kol 2011.

Ajme koliko nas je - tema



Sanja, Sanja,... je "kriva" za ono što vas sada očekuje. Kao što već svi dobro znamo ona je u zadnjem krugu predala meni kuhaču za igricu Ajme koliko nas je u kojoj je tema jedna namirnica.
Namirnice koje su do sad bile u igri su:

cimet, đumbir, narandža, integralno brašno i pšenica, suho voće, ljute paprike, čokolada, riža, maslina, bundeva (tikva), kupus, jabuka, sir, agrumi, kava, orašasti plodovi i sjemenke, ananas, tikvice, kukuruz, grah i leća, gljive, mrkva i paškanat, kokos, med, vino, mak i jaje.

Imala sam puno vremena (ne'š ti dva mjeseca) za smisliti novu temu za Ajme koliko nas je i baš mislim da bi bilo bolje da sam odmah to izbacila iz sebe. Ovako sam se mislila i mislila i mislila ..... i smilsila:

ŠLJIVE (svježe i suhe)



Da ja ne pametujem na netu ima prilično podataka o šljivama kao npr. ovdje ili ovdje ili ...

U nadi da ste zadovoljne(i) s predloženom temom svoje ulaznice (link ka receptu i po mogucnosti fotografiju) šaljite na moj mail:

sntomic@gmail.com

Eto tako drage(i) moje(i), veselim se vašim radovima i puuuuuno vas pozdravljam!

Broj komentara: 28:

  1. bravo snježo! odlična tema, prava sezonska :)
    nadam se da ću se igrati

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, sviđa mi se tema, smislit ćemo nešto već Snježo! ..ništa, odoh ja njuškat malo o šljivama...

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična tema!!!! Da li možemo prijaviti i radove koje već imamo na blogu?

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna tema, mozda napravim 'mucenicu':)) - samo se salim, nemam pojma kako se to radi!

    Htjela sam ti cestitati na nagradi i zamoliti te da mi se javis zbog dogovora oko preuzimanja iste!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš si pogodila u sridu, stigla sam iz Bosne s tovarom šljiva iz tatinog šljivika :))) a imam i već jedan pripremljeni recept, samo ga moram objaviti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna tema, smislicemo vec nesto fino za nasu igricu... veliki pozdrav nasoj domacici i svim ucesnicima!;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ijao Snjezo, de me nadje! Odlicna tema, divna sezonska, svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka čast za temu, odlična ! Imam već neke radove za prijavu, a sigurno ću tijekom mjeseca i nešto novo napraviti, baš se veselim ovom krugu igrice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Već mozgam šta bih i kako bih... super tema!

    OdgovoriIzbriši
  10. odličan izbor, bacam se na posao!!

    OdgovoriIzbriši
  11. super.kod mene sljiva nema..ima enkih susenih jadnih..ali nije tot to;) Nema veze aj cu zapisivati recepte koji mi se dopadaju:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super izbor, hvala bogu, šljiva još ima, samo se treba odlučiti šta pripremiti!?

    OdgovoriIzbriši
  13. Slažem se, odlična ideja!
    Znam da ćete si dati mašti na volju i napraviti puno lipih i ukusnih poslastica:)

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tema je super, prava sezonska!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja ucestvovati necu, jer sljiva kod mene nema, ali cu rado pratiti vase objave, jer sljive obozavam!

    OdgovoriIzbriši
  16. odlično.. baš imam pun zamrzivač šljiva :)))

    OdgovoriIzbriši
  17. krenulo je krenulo!!!! sljive volim, a i ima ih sad posvuda!

    OdgovoriIzbriši
  18. super, može i slatko i slano :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Svidja mi se tema... Ne znam da li cu ucestvovati. Imam nekako tremu jer sam skroz nova... :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Prvo čestitke tebi kao našoj novoj domaćici. Iskreno, već sam se uželela našeg zajedničkog kuvanja. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala vam drage moje!
    Evo me stigoh s kraćeg odmora i čini mi se da ćeme biti malo previše, na pasja preskakala:) samo da vam ne počnem na uši izlaziti:)
    #Jasna i Džoli tako mi je žao što ne možete uečstvovati, (gr)ebo ga, pa kako nema šljiva?
    #Majo, moj prijatelj je pravio rakiju pomoću ekspres lonca u svojoj kuhinji, samo da se zna:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ma ima sljiva,kako da nema,suhih iz kompota..da se nesto uraditi :)

    OdgovoriIzbriši
  23. #Miki: Daj, draga ovo je samo igra! Nema tu nikakve treme niti razologa za istu! Glavu gore, kuhaču i fotič u ruke i to je to! Sretno!
    #What's for dessert? Naravno da možeš prijaviti i već objavljene radove, bar tako pravila kažu:)

    OdgovoriIzbriši
  24. odlicna tema, jedva cekam objavu poslanih recepata. ja bas razmisljam sto bih mogla poslati a da nije moj klasicni kolac ili marmelada. Moja je mala cesto radila ricet, varivo od graha s jecmom i suhim sljivama ali to bas i nije moje omiljeno jelo ;)

    OdgovoriIzbriši