28. ožu 2014.

juha od zobenih pahuljica i tikvica



ovu juhu bih nazvala i dječija juha..nekako mi je tako ukusna, slatka, čini mi se da bi je svako dijete jelo...



a probala sam je prvi put kod svoje prijateljice esme u konjicu..znajući kako ja u zadnje vrijeme dosta toga ne jedem moja esma me je dočekala između ostaloga s ovakvom juhom...oduševila me...i već sam zarazile neke oko sebe pa je isto tako spremaju...umjesto brašna ja koristim zobene pahuljice pa se u mojoj verziji ona pravi ovako:

potrebno je:

  • 1 žlica maslaca
  • 1 - 2 žlice maslinovog ulja
  • 1 - 2 žlice zobenih pahuljica
  • 1 tikvica, naribana na krupni ribež 
  • oko pola litre vode
  • 200 ml vrhnja za kuhanje
  • 1 žličica kopra
  • sol i papar 
  1. ugrijati ulje i maslac pa dodoati zobene pahuljice, malo ih propržit, miješati
  2. dodati naribanu tikvicu, promiješati, posoliti, popapriti i naliti vodu...kada zavrije smanjiti vatru i ostaviti neka kuha par minuta dok tikvica ne omekša
  3. usuti vrhnje za kuhanje, dodati kopar, prokuhati i poslužiti




i ovaj recept šaljem našoj mireli koja nam je ovoga mjeseca domaćica igrice ajme koliko nas je a tema je zob/ovas..
i naravno, hvala esmi na odličnom receptu, dobroj ideji,...



4 komentara:

  1. Veoma zanimljiva kombinacija, izgleda baš lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas je nezna i fina, volim miris mirodjije u corbicama i jako dobro se slaze sa tikvicama, zanimljiv mi je i dodatak pahuljica umesto klasicne testenine.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno izgleda..ja sam isprobala pahuljice u corbama i jako mi se svidaju jer zgusnu juhu,a inace su lako probavljive tako da je ovo jos jedna juha+ za mene !!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovu juhicu ću svakako isprobati, sviđa mi se kako si je iskombinirala, i lijepo mi izgleda !

    OdgovoriIzbriši