20. lis 2014.

mahune s rajčicom




dok ih još ima onako svježih, mladih, ...treba ih jesti i koristiti što više..jer, idealna su namirnica za najzdraviji način prehrane jer su bogate hranjivim tvarima, a niskokalorične...  mi ih volimo...ne spremam ih za zimu jer, nekako mi se ne sviđaju iz zamrzivača a ja još uvijek nastojim hraniti nas sezonski...iako svega ima kupiti tijekom cijele godine...ali, to nije to...
ove mahune su poslije onoliko kiše koja je pala tako ukusne, puteraste, skuhaju se  u trenu a još ako koristite ekspres lonac kao ja to je čas posla..
i da...ja nikada ne kuham mahune zajedno s mesom...jednostavno: ne volim to...ali, poslužim s mesom posebno pripremljenim...kako kada, nekada to bude pečena piletina, pureći odresci ili neki šnicl ..
i još nešto: ne mogu zamisliti mahune bez kopra/mirodije...inače obožavam kopar i mislim da izvrsno ide uz mahune i tikvice...ostavim ga malo u zamrzivač a kada nestane posluži i suhi kopar...




evo kako sam pripremila ove mahune:
  • 1 kg mahuna, očišćene i oprane
  • 6 češnjeva bijelog luka
  • 2-3 rajčice
  • 1 čili papričica (ako volite i ako ne jedu djeca)
  • maslinovo ulje
  • 1 puna žlica usitnjenog svježeg kopra
  • 1 puna žlica usitnjenoga peršina
  • 1/2 čaše vode
  • sol, papar
  1. na ugrijano ulje staviti usitnjena 3 češnja bijeloga luka i smrvljenu čili papričicu, čim zamiriše dodati mahune, posoliti i popapriti..... kratko propirjati pa dodati usitnjene rajčice
  2. promiješati, dodati vodu i kada zavrije zatvoriti ekspres lonac....poslije 15 minuta otvoriti lonac i dodati ostatak usitnjenog bijelog luka pomiješanog s koprom i peršinom....izmiješati i skinuti s vatre...
  3. u slučaju da ne radite s ekspres loncem samo produžiti vrijeme pirjanja (na smanjenoj vatri) dok mahune ne omekšaju i na kraju dodajte ostatak usitnjenog bijelog luka, kopa i peršin..



3 komentara:

  1. Mahune su mi super i spremam ih na razne načine, a posebno volim dinstane. Obično s vinom, no mislim da treba stalno mijenjati, zar ne? Odličan recept.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod tebe uvek pronadjem neki zgodan receptic, svidjaju mi se na ovaj nacin jer ih obicno drugacije pravim, pa volim kad naidjem na novu ideju.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super mi je ovaj recept za mahune sa rajčicama, zabilježen, mahune volim ali nisam baš kreativna kada su načini pripreme u pitanju tako da mi je ovo došlo kao naručeno, odlično izgleda !

    OdgovoriIzbriši