4. lis 2014.

polpete od hokaido tikve









prije par dana moja radna kolegica L. donijela je iskopiranih nekoliko recepata s hokaido tikvom ...inače, često razmjenjujemo recepte....dogovorile smo se što koja proba donese na probu...ako ostane išta...
i tako su kod mene prve za probu došle ove polpetice.....iznenađena sam ...prijatno..nije ih ni problem napraviti...ne uzme ni puno vremena...čini mi se da su gotove bile za nekih pola sata..
pravila sam samo polovicu mjere (kad je knjiga spala samo na dva slova :))...znači, upotrijebila sam pola tikve a druga polovica je završila u juhi..juha - standardna..
L. ima zanimljiv način spremanja recepata....svaki koji spremi i koji prođe njene kriterije ocjenjuje...jedna je od onih zgodnih mladih ženica koja vodi jako računa o tome gdje što kupuje i kako spremiti...već sam imala priliku praviti neka jela po njenim receptima....kao npr.: roladice od oraha...
vjerujem da ću još neke od dobijenih recepata isprobati....a do tada: stojte mi dobro!





recept:
  • 1/2 hokaido tikve, očišćene i oguljene
  • 2 mrkvice, očišćene
  • 4 žlice zobenih pahuljica (mekanih)
  • 1 žličica senfa (koristim onaj prirodni sa zrncima gorušice)
  • 2 žlice ribanog sira (grana padano, parmezan)*
  • mljevena čili paprika*
  • mljeveni papar
  • 1 najmanja žličica soli
  • 1 jaje
  • krušne mrvice
  • ulje za prženje
  1. na sitni ribež izribati i mrkvu i tikvu (oguliti je i očistiti)
  2. dodati ostale sastojke, dobro izmiješati....
  3. praviti polpete te svaki uvaljati u krušne mrvice
  4. ugrijati malo ulja u tavi, položiti polepete te kada se zapeku s jedne strane okrenuti ih na drugu...malo ih zapeći, smanjiti vatru, poklopiti tavu i neka se tiho peku (pod parom)
  5. poslije 10-tak minuta skinuti poklopac, malo još pojačati vatru..polpete još malo popeći sa obje strane...
  6. poslužiti uz rižu ili salatu



* ribani sir i čili papričica  je dodatak, može i bez njega
* ako vam se smjesa učini premekana ili vodenasta možete dodati i u smjesu za polpete malo krušnih mrvica...ja nisam dodavala
* ono: mekanih zobenih pahuljica - tako piše na pakiranju :)
* ovaj način pečenja polpeta ja zovem pod parom..tako pečem i faširane šnicle ....što znači: prvo ih na jačoj vatri zapečem s obje strane a zatim smanjim vatru, poklopim poklopcem koji ne ispušta paru i dalje pečem na tiho...kada ispari sva tekućina još samo kratko (pol minute) ih na jačoj vatri malo proprečem da budu hrskavije izvana
* jača vtra kod mene je na skali od 0 - 9 recimo 7...a kada smanjim vatru smanjim na 3...

3 komentara:

  1. Radim polpete s običnim tikvicama, a vidiš, nikad mi ne bi palo na pamet napraviti ih i s tikvom. Ovaj tjedan ih radim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja volim polpete. Super su i sa hladnim pire krompirom, ali i ova kombinacija mi se sviđa.

    Mersad
    Mersad Donko Photography

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja z apolpete sa hokaido tikvom, baš mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši