11. lis 2014.

sočna čoko torta


mislim da se kuhanje vraća u modu i sretna sam zbog toga jer, nema ništa iskrenije nego peći kolače u doba masovne proizvodnje....
ja sam puna papirića s receptima još uvijek..koliko se god ja trudila da to uredim i riješim papirići i 
dalje ostaju..i tako neki dan listam te moje rokovnike i naiđem na ovaj recept koji sam davnih dana dobila od svoje prijateljice josipe...
i baš si nešto mislim sljedeći izazov će biti ova torta...
dolazi moj nikola imam razlog za napraviti je....nama dvoma se baš i ne isplati ništa praviti...imala sam je namjeru napraviti točno ovako kako piše u receptu s orasima ali, nisam našla oraha u prvom dućanu...mislim se što fali lješnjacima? nekako vjerujem da je odlična i s orasima a ovako, kako moj nikola kaže, miriše na nutellu :)
u zagradi su mjere koje sam ja koristila...uopće nije preslatka...baš je prava mjera...


evo i recepta:
potrebno je ispeći dvije kore a za jednu je potrebno: 
  • 2 jaja
  • 12 žlica šećera (10 žlica)
  • 12 žlica oštrog brašna
  • 13 žlica mlijeka
  • 1 žlica kakaa (prosijati)
  • 1 prašak za pecivo
za kremu je potrebno:
  • 1 l mlijeka
  • 12 žlica šećera
  • 200 g čokolade
  • 300 g mljevenih oraha (mljevenih pečenih lješnjaka)
  • 1 maslac
  1. u zdjelu staviti jaja i šećer te umutiti mikserom velikom brzinnom...smanjiti brrzinu i dodavati mlijeko žlicu po žlicu...kada je svo mlijeko dodano onda dodati izmiješane brašno, kakao i prašak za pecivo..sve umiješati mikserom najmanjom brzinom...prebaciti u kalup promjera 26 cm (obložiti dno papirom za pečenje) i peći u pećnici zagrijanoj na 200°C oko 20 minuta (za svaki slučaj provjeriti čačkalicom)...ispeći još jedanu ovakvu koru
  2. kada se kore ohlade napraviti kremu: skuhati mlijeko sa šećerom pa dodati ostale sastojke..sve još malo prokuhati pa nadjevati tortu vrućom kremom
  3. svaku koru presjeći horizontalno na dva dijela... dio po dio vraćati ponovno u kalup (na dno staviti papir za pečenje) i zalijevati s vrućom kremom...otprilike po svakom dijelu treba oko pol litre kreme...ostaviti preko noći da sve upije i ohladi se....
  4. ujutro otvoriti kalup, izvaditi tortu, ako je potrebno nožem malo popraviti sa strana...tortu možete preliti čokoladnom glazurom, šlagom ili kao i ja..samo malo oblijepiti ostatkom mljevenih lješnjaka (oraha)































* izuzetno sočna torta....kako i ne bi bila kada se zalijeva tekućom kremom!!!
* meni je na kraju moj kalup za tortu promjera 26 cm bio malo nizak i jedan dio kreme mi je ostao...ali, moj sin ju je uredno popapao :)
* prije oslobađanja torte iz kalupa malo je odvojiti nožem od kalupa a kada sve završite nožem poravnajte obod torte..
* torta je tamnija nego na slikama..ja nemam neki ekstra fotić a sve ovisi i o svjetlu..gledam onu drugu sliku i čudim se...slikana jutros...bilo sunčano..ostale su pred večer kada je sunce prešlo s dugu stranu zgrade :)

Broj komentara: 9:

  1. Tortica prefino izgleda, obozavam te receptice sa papirica.:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Torta izleda bas socno , jos ako podseca na nutelu , uf. Onda je to pravi recept za moju cerku koja voli nutelu nevideno :) Topli pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Snjezo, da nije neka greska ovih 12 kasika kakaa u filu? Zar nije to previse pored ovih 200 gr cokolade? Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh,...hvala, hvala večlika...to je šećer....ispravljam odmah

      Izbriši
  4. Izgleda baš jako jako sočno! Već ju zamišljam kako se fino topi u ustima :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Danas sam je pravila,a sada probali prvo parce.Tako jednostavna,brza,bez cekanja da se fil ohladi pa sjedini,............odusevljeni ukucani kao i ja.Hvala na ovom predivnom recepu.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Genijalno izgleda. Moram ovo obavezno isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvu rečenicu potpisujem ! A potpisala bih i ovu čoko tortu, sočna i odlična, papirići su i kod mene u modi :) , a recepti sa papirića su mi uglavnom najbolji, ima razloga zašto sam baš njih zapisala.

    OdgovoriIzbriši