12. pro 2010.

Kupila sam si novu igračku

Da, kupila sam si novu igračku i sad mora svako znati:))
Stvarno sam se igrala, danas posebno...
Ne pišem zato nego sam tako brzo i jednostavno napravila ove keksiće da sam ih danas već drugi put pravila.
Imam već odavno ovaj "keksomat" ( a naziva, ne bi da sami izlaze iz njega:))), ustvari to je ostavština od moje mame i on je napravio ko zna koliko keksića po njenom receptu pa sam ih nazvala njezinim imenom: Ljubini keksići.
Ali, trebalo ga je promijeniti tako da sam neki dan kupila novi, u Lidlu naravno, vrlo povoljno i keksići iz njega ispadaju kao po loju:)

Od gotove smjese treba napraviti kobasicu koristeći se s malo oštrog brašna.

Ispadne i po neki grub ali, na kraju se svi jednako ispeku i što je još važnije pojedu!

Aparatić treba držati jednom rukom ravno na tepsiji (limu) i "okinuti" pa premjestiti na sljedeće mjesto. Tepsiju ne treba podmazivati.

Napomena: Neki dan nisam imala u kući oštroga brašna pa sam pravila sa glatkim, bilo je malo problema ali sa oštrim ide kao podmazano!

Broj komentara: 28:

  1. Ma kako dobro!!??...predobro..imam i ja taj "keksomat" kako ga ti zoveš već dugo jako, neki talijanski, i hrpu različitih nastavaka za njega, ali ga rijetko koristim, a dosta sam ga i platila!!
    Hvala ti za novu motivaciju izrade keksića!!
    Super su!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dok je nama ovakvih igrackica bice i nasih blogova :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sada uopšte ne mogu da se sjetim gdje sam (u čijem akcijskom katalogu) nedavno vidjela sličnu "igračku" i poželjela je nabaviti. Super, igraj se i uživaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam kupila tu napravicu pre par godina, istu kao na slici, samo je moja skroz metalna (preko nekog kataloga) i naravno, ni jednom je nisam koristila. Bas ti hvala na inspiraciji! Evo, zabelezila sam Ljubine keksice, pa se javljam kada ih napravim. Moracu umesto masti (ne jedem mast) staviti putar, umesto ostrog brasna integralno, ali nadam se da ni ovaj puta necu omanuti! Krasni su ti keksici!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam ja jedan spisak koji se zove "potrepsine" (a na njemu i potrebno i nepotrebno, ali dobro :) i izmedju ostalog tamo negde stoji i masina za keks. Tvoja mi deluje super, ja sam vidjala neke koje mi deluju mnogo mlitavo. Super su ti keksići, oni cvetasti su bas simpaticni :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ju je i ja i skroz sam zadovoljna,svi mi budi isti lijepi i debeljuškasti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim ja da si ti zlatana zaposlila !!:))
    Kao ,on je jaci !!!:) zezam se ,ali neka ga malo ,slatko je za pojesti ,pa malo truda treba i pomoci !!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga moja Mirjana Zlatan ti je odspavao partiju dok sam ja ovo uradila kao i obično:))
    Samo je Nikola uskočio ali za uslikati me u akciji:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidim mnoge blogerice imaju ovu igračku, e pa, moraću i ja da je nabavim, kako bih se igrala sa testom. Lepi keksići, nema šta...

    OdgovoriIzbriši
  10. Kupila sam ovu spravicu odavno ali jos uvek nisam ispekla niti jednu tepsiju ovakvih keksica. Koristim je samo za Nastar a i to pravim dva puta godisnje.
    Ovi tvoji keksici deluju jako fino :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Eto, sad cemo svi morati ici praviti ove keksice, hihih...zarazila si nas nacisto!;))) A stvarno su dobri, trebala bih da imam negde taj "keksomat", ali ga nisam nikada koristila...a da me pitas zbog cega, ne znam ni ja sama.;)))Samo se ti nama lepo igraj, a cim si pravila i drugu turu znaci da su keksici bili jaaako fini!;)))

    OdgovoriIzbriši
  12. joj super, moram si i ja nabaviti takvu spravicu...hvala ti na potsjetniku! krasni keksici

    OdgovoriIzbriši
  13. ajme što je ovo dobro... puno bolje nego one šablonice na koje mi se lijepi tijesto :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Luda ti je ova igračka, sad će tvoji dečki doći na svoje, keksića ko u priči.

    OdgovoriIzbriši
  15. kolačići su odlični, a ovu igračku bih volela da kupim :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Snjezo, samo jos jednom da ti zahvalim za podsecanje na divnu igrackicu! Evo, iskoristila sam je...

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako su super ovi keksići ! Prekrasno izgledaju, a kažeš da se za čas naprave. Naravno sada bih i ja da sam kupila keksomat. Ja sam ga vidjela ali sam zaključila da mi eto ne treba i nisam ga kupila, ali vraćam se tamo i bude li ga još moj je! :)
    Baš si ih lijepo napravila, krasni cvjetići...., ma odlični su !

    OdgovoriIzbriši
  18. Moja mama ima keksomat i pravila je možda jednom keksiće. Kaže da joj nije praktično. Ja trenutno nemam mjesta i za aparatić ali jednog dana tko zna...Tvoji keksići izgledaju totalno primamljivo.

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja imam ovaj pištolj za kekse ali ga baš slabo koristim prvenstveno zato jer mi ne izlaze dobro keksi iz njega. Ne znam možda nisam imala dobar recept tako da ću definitivno isprobati ovaj tvoj, a ako ne ispadnu ni onda dobro onda znam da moram nabaviti novi pištolj jer taj moj ne valja. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ha ha, potražit ću i ja svoju igračkicu pa ju konačno i isprobati :) dobro da si nas podsjetila na zametnute stvari ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Heeeee :))) Imala sam i ja jedan keksomat, ali ga nisam koristila jer je bio poprilično, što bi rekla mamajac, mlitav! :))) Tijesto je izlazilo sa svih strana, samo ne odakle je trebalo izlaziti, pa sam u jednom trenutku ludila, bacila isti u smeće. :))) Gledajući tvoje "oružje", i "meci" koji izlaze iz njega, ponovo dobih želju za nabavku jednog takvog primjerka. :))))))))

    OdgovoriIzbriši
  22. Jako fina igrackica. ja jos uvijek nemama nista slicno jer rijetko pravim keksice ali sad kad nesto razmislim ako bih je imala mozda bih ih i pravila :-)

    OdgovoriIzbriši
  23. ja sam imala jedan pokusaj, ali sam imala i los recept pa su se svi razlili po plehu i od tada ga nisam koristila. Hvala za rcept, sad cu ga sigurno staviti u upotrebu:) Predivni su!

    OdgovoriIzbriši
  24. Ajme, gušta! :) Ja nemam taj pištoljčić, ima ga svekriva, a ja stalno razmišljam kako ću ga posuditi za probu, pa ništa. Mislim da njen nešto nježnije izgleda i da je isto morala isprobavati razna tijesta dok nije pogodila, jer ne funkcionira sa svima. Što kažu Andrea i Jasenka, razlete se po plehu. :( Tvoji su fenomenalno ispali.
    A što se tiče igračaka, meni još u ormaru stoji nova novcata mašinica za tijesto koju nisam ni otvorila i preprala, a kamoli što drugo! :(

    OdgovoriIzbriši
  25. hm sada bi i ja takvu igračku......

    OdgovoriIzbriši
  26. ja sam radila po receptu koji se nalazi zajeno s uputama tog lidlovog keksomata..odlično su ispali

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mogu li dobiti neki dobar recept za keksice

      Izbriši
    2. ne znam što točno trebate ali, evo..ovi keksi su rađeni prema ovom receptu: http://vrtaljica.blogspot.com/2009/08/ljubini-keksici.html
      isto tako sam jako zadovoljna s ovim keksićima: http://vrtaljica.blogspot.com/2013/12/jos-keksica-valentinci.html
      ili možda, ovi: http://vrtaljica.blogspot.com/2014/01/danski-keksici.html
      ...ma, osim na mome blogu ima sigurno još puno različitih prijedloga i jednako tako dobrih i na ostalim blogovima...
      puno pozdrava...pusa

      Izbriši