26. pro 2013.

kokosove grudice






još jedan iz grupe sitnih kolača, ono za popuniti blagadnsku ponudu, za ljubitelje kokosa...
blagdani su, božić,...
za razliku od onih ranije nekako sam sada mirnija, zadovoljnija, ne mogu reći nešto posebno sretna ali, bolje sam, bolje...
dečki su za svojim poslovima pa su došli doma i to me ispunjava, budi onu uspavanu mamu u meni, ....
i dalje se ja ne ubijam praveći previše kolača....za božić kod nas postoji standard a to su obvezno: bomba torta i bojini kolači...tomu obično dodam i nešto novo....ovoga puta su to bile ove snježne kokosove grudice....zanimljiv kolačić...dečkima se svidio, popapali su ga a ja još uvijek ne jedem ništa sa šećerom.....



za ovaj kolačić je potrebno:

  • 50 g maslaca
  • 125 šećera
  • 1 vanilin šećer
  • 1/2 bočice arome ruma
  • 3 kapi arome gorkog badema
  • 1 jaje
  • 125 g brašna 
  • 1 žlica mlijeka
  • 1 prašak za pecivo
  • 200 g naribanog kokosa
i još:
  • 2 bjelanca
  • oko 10 g naribanog kokosa
  1. mješati maslac dok se ne zapjeni, polako dodavati šećer, vanilin šećer, aromu ruma i gorkog badema. mješajte dok ne dobijete čvrstu smjesu. dodajte jaje i mješajte još pola minute...
  2. prosijte brašno zajedno s praškom za pecivo i polako umješajte u gornju smjesu. dodajete svemu mljeko i na kraju naribani kokos.
  3. od tijesta vlažnim rukama oblikujte grudice veličine oraha i izvucite vrhove. stavite ih u lim obložen papirom za pečenje. pripremljene grudice stavite u pećnicu zagrijanu na 180°C, držite ih tako 5 minuta (nije greška), isključite pećnicu i ostavite ih u takvoj pećnici 2 sata..
  4. lagano izmiješajte bjelannce, umočite u njega grudice, provaljajte ih kroz ribani kokos, vratite ih u lim i još ih kratko zapecite na 150°C (5 do 10 minuta), nakon čega će omekšati..



dobila sam iz rima od svoje lynde, snajkice, ovu prelijepu pregaču/kecelju/traveržu...ima li još koji naziv za ovaj dio robe?! :) :) :)
i naravno, morala sam se uslikati...



* stalno mi je u glavi da je danas točno godina dana od kada sam skršila ruku....
* a ovako piše moja sestra a ja se pridružujem:


Sretan Bozic svim ljudima dobre volje!

Neka na zemlju donese mir, mir u vase domove i vase duse, mir medju ljude dobre volje! Neka donese ljubav i srecu! da ste zdravi i zivi, da ste veseli i bezbrizni, da vise volite nego mrzite, da vise pjevate nego kukate, da se vise smijete nego placete!
Sretno vam bilo gdje god bilo!

Broj komentara: 7:

  1. sve najbolje!
    kaže se još i fertun:) dobra je pregača i kolač!

    OdgovoriIzbriši
  2. Snježo, super izgledaš! Kod nas se pregača kaže tarvers i taman je u Veroni bio jedan dućan u kojem su na pregače/krpe/kuhinjske kape šivali imena i razne natpise.
    Sretan ti Božić (s malim zakašnjenjem)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Snjezo, zelim vam najsretniji Bozic, tebi i tvojoj ekipi, dobro zdravlje i pregrst lepih trenutaka u Novoj godini... prekrasna kecelja i divno ti stoji, a posluzicu se i jednim "pahuljastim" kolacicem.:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna kecelja i lijepo ti stoji. Zelim ti sve najbolje u nastpajucoj godini, puno zdravlja i lijepih trenutaka i hvala za divno druzenje u ovoj blogo-godini :)

    OdgovoriIzbriši