25. sij 2015.

pastel de forno ...i dalje smo s brazilskim specijalitetima





Po nazivu je lako skontati onima koji prate moj blog da mi je i danas gošća sa svojim receptom moja sugrađanka Lucia Tomljenović....
pošto mi je ona slala svoje recepte preko fb ... dopisivale smo se malo više....nastojim biti precizna i ne želim one koji će pokušati napraviti po receptu s moga bloga dovesti ni u kakvu dilemu...jer i samoj mi je nekada bilo problem te uopćene mjere... sjećam se  negdje u početku kuhanja da mi je bilo problem i kada mi u receptu piše žlica!?...nekome smiješno ali, kod mene puno različitih žlica a ja precizna,...takva sam...tako naučila i ne mogu protiv sebe....kod nas rijetko ko ima žlice i šalice kao mjerne jedinice i koristi ono što ima kod kuće...ja imam ali, samo zahvaljujući svojoj sestri koja me je davno snabdjela s time...



inače kod mene su šalice od onih malih za crnu kavu, pa malo veće od 200 ml, od 250, 300 ml a imam i jednu malo veću, skoro pola litre :)... i sve su mi uobičajene
uglavnom snašla sam se i napravila ova izvrsna peciva

evo kako to izgleda u izvornom obliku:

"200 grama margarina, jedan jogurt, sol po želji, 3 šalice brašna, jedna žumanjka za namaziti,jedna žličica prašak za pecivo
napraviti tijesto i ostaviti u hladnjaku 3 sata
Pirjajte pola kilograma mljeveno meso
začini po okusa

Razvaljajte tijesto i nadjev s mesom. Namaži s žumanjak i peci na 180 dok ne dobije zlatno boju
pa moze
ja zacinin s cesnjak,vegeta i persin
a u mjesto mljevno meso,moze biti pileca persa sitnu narezeno i isdinstano
a moze dodat i kukuruz u meso"




 ja sam pravila ovako:
sastojci:

  • 200 grama maslaca 
  • 2 dcl jogurta, 
  • 1 žličica soli 
  • 3 šalice brašna (šalica od 2 dcl),
  • 1 žličica praška za pecivo
za premazivanje:
  • 1 jaje s 
  • 1 žličica ulja  
za punjenje:

  • oko 250 g mljevenog mesa 
  • 3 češnja česšnjaka
  • 1/2 žličice soli
  • svježe mljeveni papar
  • 1 kockica začina
  • ulje za pirjanje
  1. od svih sastojaka zamijesiti tijesto i ostaviti u hladnjaku 3 sata (može i preko noći)
  2. za punjenje ispirjati meso na malo ulja, dodati začine, pirjati dok ne ishlapi sva tekućina od mesa..ostaviti neka se malo prohladi pa
  3. razvaljati ohlađeno tijesto na debljinu oko 3 mm :), vaditi kalupom diskove, na svaki staviti žličicu nadjeva, preklopiti ih, spojiti )pomoći se viljuškom), te premazati jajetom umućenim s malo ulja.
  4. peći u pećnici zagrijanoj na 180°C dok ne postanu zlatno žuti..
  5. poslužiti uz zelenu salatu




* ja sam koristila kalup za krafne...
* potrošila sam samo mesa koliko sam navela u receptu..
izašlo mi je točno 30 komada, jedan dio sam zamrzla (pečem kada dođu djeca :)) a jedan dio ispekla..
* problem je bila šalica...lucia kaže uobičajena a kod mene su sve uobičajene: i ona od 2 dcl i od 2,5 i ona od 3 dcl..sve koristim kako za čaj tako i za kavu :)
* ja ne koristim nikakve suhe industrijske začine ali, ko brani...začinite si po volji,,
* koji vrag bude blogeru pa mi počne slike izvrćati?!
* umjesto žumanca premazala sam kako gore piše...tako mi je jednostavnije


3 komentara:

  1. Baš sam se nasmijala na "običnu šalicu" i probleme oko nje. Ako radim neki strani recept, onda za šalicu uzimam mjerice koje baš imaju oznake 1/4 šalice, 1/3 šalice i slično, a naše recepte za šalice rađe preskočim jer stvarno nemam pojma na koju šalicu misle.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja se često petljam sa šalicama, mala, velika, srednja, uzmem obično jednu kao osnovnu mjeru pa po njoj nekako odmjerim ostale sastojke što ne znači uvijek i uspješno. Hvala ti što si detaljno napisala i opisala ovaj recept, a hvala i tvojoj gošći na još jednom dobrom jelu, meni ovo jako dobro zvuči i izgleda !

    OdgovoriIzbriši