3. lis 2011.

Ajme koliko nas je - rezultati

Ne znam koji je vrag ovome bloggeru ali, rezultate sam objavila davno. Vidim da se posljednji post uopće ne pojavljuje kao novi na vašim blogovima pa pokušavam ovim putem obavjestiti vas o rezultatima.
Znači da rezultate posljednjeg kruga "ajme koliko nas je" možete vidjeti ovdje!
Ne znam što je razlog ovome, možda je predugačak post, puno slika, ... nisam ja neki stručnjak:)
Još ako i ovo ne bi išlo, mogla bih svašta napraviti....:)

Broj komentara: 5:

  1. I ja imam isti problem već više od mesec dana! Mojih predhodnih 4 posta se uopšte nisu prikazali na blogroll listama. Još uvek stoji na postu u kojem sam objavio tvoju pobedu u Ethno Food GIVEAWAY-u. Pokušao sam da pronađem u čemu je problem, al' niko nema konkretno objašnjenje niti rešenje.

    Pozdrav
    Miroslav

    OdgovoriIzbriši
  2. Snjezo, a ja sve cekam da objavis rezultate. Kod mene se nigde ne vidi da si objavila, ni na pocetnoj od bloga u onom spisku, niti na tvojoj listi ko Kontrolne table :( Meni zeza ubacivanje fotografija i to jako dugo ali mi se do sada nije desilo da ne prikaze post.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Taci: A jesi li ga uspjela pregledati s ovog posta?

    OdgovoriIzbriši
  4. Snjezo, ovaj post se normalno vidi... :) Ne znam sta se desava sa blogroll listama. Primetila sam i pre da su i neki drugi imali problema...

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesam Snjezo, ali sam preletela i nisam stigla da ostavim komentar. Evo kako izgleda iz mog panela:

    http://www.dodaj.rs/f/H/T8/eYxoFM1/vrtaljica.png

    post od prosle nedelje pa ovaj od danas grrrr
    ... a malopre mi ispaljivalo da je servis nedostupan, kako koju stranicu krenem da otvorim i panela.
    Sad cu da se prebacim na onaj sa rezultatima.
    pozdrav!

    OdgovoriIzbriši