8. ožu 2009.

Ovo mi je prvi puta!

Već dugo se bavim mišlju o pisanju bloga. A, što bih ja to pisala? I nisam baš vična pisanju, ali volim lijepu riječ!
Pa, pisaću o stvarima koje volim raditi, prepisaću lijepe i mudre riječi koje sam čula ili pročitala i pisaću svoje recepte.
Jer, volim kuhati, naročito kolače. Ali, kada je o kuhanju riječ, ipak neke stvari ne volim. Ne volim pretjerivanja ni u čemu. A, posebno, ne volim ukrašavati. Meni je ipak najvažniji sadržaj a forma iliti pakiranje, ne!
Objavljivaću i slike koje sam snimila i koje ću snimiti.
Za sada, toliko!
Samo da vidim kako ovo izgleda!

2 komentara:

  1. Nije uopste lose Snezana, samo napred!
    Lagano, ali sigurno. IMas moju podrsku <3

    OdgovoriIzbriši
  2. divna ideja,ma imas ti smisla za pisati,samo nastavi,super

    OdgovoriIzbriši