12. tra 2010.

Trio gušt (Trostruki užitak)

Trio gušt ili Trostruki užitak

Jedan jednostavan kolač a ukusan do boli. I stvarno ne zove se bez veze tako, nije ga teško napraviti, kremast je a i jako ukusan što bi moglo biti i pojašnjenje za naziv:
  1. jednostavno
  2. ukusno i
  3. kremasto
ili nešto drugo????

Morala sam ispuniti želju svoga Nikole i konačno napraviti i ovaj kolač. Jest da ja dugo nisam jela slatkiše pa sam se naravno i ja počastila.

Ali, za mene je sve što je slatko dobro.
U principu jedem sve kolače samo što ne jedem kolače u bojama (nikako se ne mogu natjerati probati boje u hrani osim prirodnih), ne volim baš kolače tipa voćnih gdje se u kompotu od voća skuha puding i sl.
Ja sam toliko voljela kolače kao dijete a i kasnije da svako ko me poznaje iz tog doba zna neku zgodicu u svezi sa mnom i slatkišima.
Nedavno su me moji prijatelji iz djetinjstva podsjetili na to kako sam jela kruha i masti po kojoj bi posula dosta šećera i onda bih taj šećer pokapala vodom da mi ne spada:)))))

Ja sam živjela od slatkoga a imala sam super liniju, prije bih rekla da sam bila mršavica:)))

Recept za ovaj kolač vjerojatno imate svi ali evo kako to izgleda kod mene:
Potrebno je:
- Za biskvit:
  • 6 bjelanjaka
  • 200 g šećera
  • 150 g mljevenih oraha
  • 2 žlice krušnih mrvica (prezle)
  • 2 žlice brašna (ja stavim oštro)
- Za kremu:
  • 6 žumanaca
  • 200 g šećera
  • 2 pudinga od vanilije (2x40 g)
  • 7 dcl mlijeka
  • 200 g maslaca (margarina)
I još je potrebno:
  • "petite burre" keks - količina ovisi o veličini lima ili tepsije (oko od 150 g)
  • malo hladnog mlijeka
Postupak:
  1. Za biskvit umutiti mikserom bjelanjke s prstohvatom soli pa dodavati pomalo šećer
  2. U umućeno polako žlicom umiješati mješavinu od mljevenih oraha, krušnih mrvica i brašna
  3. Prebaciti sve u pripremljen lim (30x33 cm) i peći na 180 °C oko 20 minuta.
Dok se biskvit peče napraviti kremu:
  1. Staviti mlijeko kuhati
  2. Umutiti žumanca sa šećerom pa dodati puding od vanilije
  3. U žumanca dodati malo vrućeg mlijeka tek toliko da se žumanca ugriju
  4. Prebaciti sve u ostatak mlijeka i staviti kuhati sve dok se ne zguse. Ohladiti!
  5. U ohlađenu kremu dodati umućen maslac te je podijeliti na dva dijela
  6. U jednu polovicu kreme umiješati jednu omekšalu čokoladu
Kolač složiti:
  1. Polovinu kreme premazati po ohlađenom biskvitu
  2. Po ovoj kremi složiti jedan red "petite beurre" keksa prethodno umočenog u hladno mlijeko
  3. Po keksu premazati dio kreme s čokoladom
  4. Sve obilato posuti mljevenim orasima
I gotovo!!!!! Dobro ohladiti i uživati!

Broj komentara: 25:

  1. Odlicne slike! Super kolac, ali ne kao tvoje (odnosno tvoje mame) hurmasice...bas sam ih juce ponovo pravila:)

    OdgovoriIzbriši
  2. slažem se s melrose, slike su jako dobre! čula sam za ovaj kolač, mislim da imam i recept negdje, ali još nije došao na red za isprobavanje... baš ću jednom usporediti s ovim tvojim :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, ha ovaj post ko da sam ja napisala, izuzev onog dijela o mršavosti. Taj problem nikad nisam imala. LOL
    Jako mi se sviđa ovaj recept, ja sam baš ljubitelj kremastih kolača. Tvoj je jako lijepo ispao i apsolutno se slažem s curama za fotke. Baš su lijepe. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. O da, jela sam ja trostruki užitak. Stvarno je fin, i sočan. Nisam nikada radila, morat ću pokušati ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. znam ovaj kolač i stvarno je odličan! međutim, moj tata ga se jednom prilikom brutalno prenajeo i od onda ne može čuti za njega, pa ga onda više niti ne pečemo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Savrseno izgleda,bogami si ga predivno napravila...baš baš uzitak!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. odličan kolač, odličan recept i zbilja divno izgleda, prekrasne su slike !!
    I slažemo se u ljubavi prema slatkome, prema kolačima, pa i vrsti kolača, niti kod mene ne prolaze baš boje i pudinzi kuhani u kompotu. Ali zato kolač kao ovaj uvijek prolazi ! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim ovaj kolač, stvarno je dobar i krasno ti je ispao.

    OdgovoriIzbriši
  9. Snježo, pojma nemam zašto su ovdje pokazane Južnjačke pogačice koje će tek idući mjesec na red! A i inače, pojma nemam zašto se, kao kod drugih, ne vidi slikica jela! I inače imam neke primjedbe na Blogger, ali šišaj ga, kad je besplatno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako volim taj kolač, odlično ti izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo o bojama i jelu podsjeća me na moju mamu: ona ne jede stvari koje imaju neku drugu boju, a ne onu koju imaju u prirodi; npr. nema šanse da ona jede pofarbane palačinke, iako bi se u "normalnim jajasto žutim" palačinkama davila svaki dan. Isto tako ne jede ni rižoto sa šafranom ni rižoto s ciklom "jer nije normalno da riža bude kričavo žuta ili ružičasta!". Ima još takvih, meni neshvatljivih, primjera. Ja nemam problem s bojama u hrani, svejedno kakve je boje, ako mi je ukusno.

    Ovaj kolač već dugo nisam radila, ne sjećam se je li moj recept potpuno isti kao ovaj, baš ću usporediti kad nađem onaj svoj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Što se tiče boje u hrani, tu sam kako kad. Neku hranu i neke boje mogu, ali sjećam se da sam jednom stavila Quracao u nešto i bilo je tirkizno i fakat nismo mogli. :)
    Inače obožavam kremaste kolače i recept i fotkice su ti odlični!
    A što se tiče mršavosti, da mi je samo da me želja mine jednom u životu moći jesti, a da me se ne prima. Razmišljam da si gliste instaliram! ;)
    Ja sam bila mršava, samo kad sam bila svjesno i namjerno konstantno gladna, što doslovce, što psihički. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kolac predivno izgleda i moram ti priznati da ga jos nisam pravila iako sam cula za njega, nemam cak ni receptic...zamisli!;)) Tako da cu sada lepo isprinatati tvoju verziju i sacuvati za probu prvom prilikom...njam, njam!;)))

    OdgovoriIzbriši
  14. napravila sam ga za vikend i ispao je savršeno! prefin je, orasi se baš onako lijepo osjete, sočan je i lagano se reže.... predivan recept! stavila sam i fotku na svoju facebook stranicu, nadam se da ćeš uspjeti vidjeti :) http://www.facebook.com/pages/Inspired-Foodie-Josipa/308671575795

    OdgovoriIzbriši
  15. Snježo draga kolač je savršen !! Htela sam Vam reći da se slika ovog Vašeg kolača i recepta nalazi i na http://svirecepti.blogspot.com/2010_12_01_archive.html ovom blogu i ako niste upoznati sa tim evo da Vam javim !! Zaista mislim da nije u redu da se mi trudimo, pravimo, mesimo, slikamo a neko samo uhvati copy-paste i stavi kao svoj recept ! Ima tu gomila recepata sa drugih nama dragih blogova gde na slikama nije navedeno ime bloga ! Veliki pozdrav Vam šaljem ! Jovana

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Jovana, ne znam šta bih rekla:(
    Hvala da si mi to javila ali, stvarno nije u redu. Zanimljivo mi je i da uopće nema mogućnosti komentara:))

    OdgovoriIzbriši
  17. pecem ga u ponedjeljak suprugu za rockas.Hvala:)))))))

    OdgovoriIzbriši
  18. kolač ispao indentično ovom sa slike i prekrasnog okusa, hvala na receptu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Sandra! Obradovala si me ovom informacijom!

      Izbriši
  19. Tragajuci za nekim bas dobrim, starinskim kolacem, ovih dana sam naletela na Vas blog i ostala odusevljena! Da ne pricam o vrtaljica Facebook stranici gde je sve lepo sortirano od recepata i samo ceka da se napravi i smaze. Odrasla sam u Vojvodini gde se znalo sta je dobra torta - cokolada, orasi/lesnici, rum, buter, sto manje brasna...
    Svaka cast!! Toliko su mi dojadili tiramisui, cheesecakeovi i sl, da vec danima mislim o preko potrebnoj dozi nekog pravog slatkisa, ne bih li se osevapila.
    Fotografije su Vam fenomenalne i upravo one pokrecu na akciju! Bas zato sto nisu upeglane kao za casopis, nego su domacinske, jestive i otvaraju apetit. Npr. na ovaj kolac sam naletela do sada 3-4 puta ali sam pozelela da ga pravim tek kad videh Vase fotke. Savrseno - bas kako dobra, ukusna i mirisna klopa treba da izgleda, bez icega sterilnog. Iskreno, jedva cekam da pocnem da isprobavam kremaste kolace sa Vaseg sajta, i mnogo me raduje sto se jos neko na pravi nacin bavi starim, pomalo zaboravljenim slatkisima. Sve najlepse i ne posustajte!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala velika na lijepim rijecima. Upravo zato sam i pocela pisati blog. Nisam zelila da se zaboravi jer ja mislim da se u nas uvijek dobro jelo. Kada kazem u nas mislim na sve nase ljude iz bivse nam drzave. Ne omalovazavam ni druge ali, kod mene je ovako. Jos jednom hvala jer ovaj komentar za mene vjetar je u ledja.

      Izbriši
  20. e ovo jako nervira http://www.coolinarika.com/image/dcb233a2d97276a2a53a1fa14f62cb8a_header.jpg

    OdgovoriIzbriši