28. ruj 2013.

čokoladni kruh



u fazi sam kruhova...



pošto je ugodno vrijeme, moji dečki malo duže spavaju ujutro, meni je pravi gušt iznenaditi ih ovako lijepim, mirisnim kruhićem....
fantastičan doručak i poslije bijela kava...hrana za pamćenje :)
a ja volim uz grožđe pojesti malo kruha....
nisam ali, znam mnoge kojima je ovo u vrijeme zriobe grožđa nekada bila najbolja marenda...
iskreno, meni paše...
ako niste probali, svakako probajte....
a poznavala sam jednog čovjeka koji je radio u jednoj pekarnici i koji je rekao kako njegov gazda pravi crni kruh tako što mu dodaje kakao... :) :)




za ovaj kruhić je potrebno:
  • 450 g brašna (glatkog)
  • 25 g kakaa
  • 1 žličica soli
  • 1 vrećica (7 g) suhog kvasca
  • 2 žlice smeđeg šećera
  • 300 ml mlake vode
  1. prosijati brašno i kakao u zdjelu, dodati šećer, kvasac i sol, izmiješati
  2. napraviti rupu u sredini pa dodati ulje i vodu, te formirati tijesto...uključiti mikser s lopaticama za tijesto te još malo mutiti ili rukama mijesiti nekih 5 minuta (kod mene to radi najobičniji mikser)
  3. ostaviti tijesto u zdjeli neka se diže dok mu se ne udvostruči volumen.
  4. dignuto tijesto prebaciti u maslacem namazan lim, pokriti i ga i ostaviti ga da se diže još pola sata.
  5. peći ga u pećnici zagrijanoj na 200°C 30 minuta, prebaciti ga na rešetkastu podlogu i ostaviti ga da se potpuno ohladi...



* fantastičan kruhić, mekan uz maslac ili kakav namaz 

Broj komentara: 7:

  1. Odlican je, bas fini hlepcic za lep pocetak dana.:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiv i sigurno odličan kruh, za jesenski doručak kao naručen. Odlično mi izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljivo izgleda, kakao je znači samo kao za boju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ali, je izuzetno mekan, spužvast i ukusan...lijepo je išao i uz ručak tako da ga toplo preporučam

      Izbriši
  4. Oožavam kakao, mislim da je odličan a i ukusan !

    OdgovoriIzbriši