23. lis 2009.

Ajme koliko nas je i tikva (bundeva)

Mislim da mi je ovo prvi put da učestvujem u jednoj ovakvoj igrici. Moram zahvaliti našoj domaćici na strpljivosti sa mnom.
Gaga je domaćica igre Ajme koliko nas je koju je pokrenula Monsun a tema je bundeva ili kako sam ja naučila tikva.
Kao da sam naslutila da će ovo biti tema za ovu igricu ja sam se već bila nakuhala jela od tikve. Naravno, svi su već mogli primjetiti da se u mojoj kuhinji tikva jede isključivo u slanim jelima. Imamo i neke favorite a to su:
Uzljevak od tikve


Jednostavno i ukusno jelo (nekda težačko) koje može biti dobra marenda ili večera a ponekada može (kada se ostane bez ideje) biti i ukusan ručak.


Pita tikvenjača i juha od tikve
, pogotovo pita nešto tako neodoljivo i ukusno, pomalo papreno a mekano. Mi je obožavamo (uostalom mi volimo sve pite ali imamo i svoje favorite).
Isto mogu reći i za Juhu od tikve, pogotovu ovako pripremljenu sa Zdenka sirom od kojega dobije neki drugačiji šmek i teksturu.


Možda ću još nešto spremiti!

Broj komentara: 9:

  1. Meni je zaista drago da učestvuješ. I uopšte mi nije bio problem u saradnji, izvini ti ako sam te ja malo bockala da odradiš neke stvari :)
    Inače, i kod mene se više kaže tikva ili ludaja nego bundeva.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam prosle nedelje eksperimentisala sa bundevom ali se jos nisam ukljucila u igrice. Bas bi mogla da napisem post, slika ima punooo.
    Bas si ovo lepo napravila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svi recepti mi se jako sviđaju što sam već i komentirala kad si objavljivala.
    Drago mi je da sudjeluješ! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se svi recepti svidjaju,super mi je tema ovomesečnih igrica!

    OdgovoriIzbriši
  5. dobrodosla u igricu, sve ti izgleda odlicno, ali pita mi se najvise svidja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Moj favorit je uzljevak!!!
    A osim toga bas sam pojela Leninu makedonsku rapsodiju. Jos uvijek mi djeluje tako poznato, a ne znam odakle...anyway, super je (jos sam natrpala cesnjaka - sreca sutra je nedelja:))

    OdgovoriIzbriši
  7. ajme, koliko lijepih stvari od bundeve... moj favorit je bundeva, ali ne bih se bunila probati i ostalo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka čast!
    Sve izgleda prekrasno!

    OdgovoriIzbriši