24. kol 2009.

Ljubini keksići

Iskreno, dosadilo mi je svaki dan kupovati nešto slatko ovim mojim "Prerama-žderama" pa sam lijepo izvadila ruke iz džepova i napravila ove keksiće koje ja zovem imenom moje mame jer ih pravim po njenom starom receptu.
Recpt je izdašan i nadam se ako budu to lijepo rasporedili moći će im trajati barem tri dana.

Za ove keksiće je potrebno:
  • 35 dag masti
  • 35 dag šećera
  • 4 jaja
  • 2 male šalice za crnu kavu mlijeka (to je 2 dcl ukupno)
  • 2 vanilin šećera
  • 2 praška za pecivo
  • 1 kg oštroga brašna
Prvo mikserom umutiti mast, šećer i jaja. Dodati mlijeko i sve ostale sastojke. Ja sve radim mikserom. Tijesto bude prilično mekano!
Praviti kobasice koje stavljati u spravicu (istiskalicu) koju zovu "testomat" pa ih istiskivati na suh pleh.
Peći na 180 - 200 °C nekih 8 - 10 min da ostanu prilično svijetli.

Može se u jedan dio tijesta dodati kakao ili čokolada u prahu, kokos i sl.


Meni izađe oko 6 mojih plehova.





* pošto su neki u tražili objašnjenje kako se radi s ovim aparatićem naknadno sam dodala i ovaj video:


Broj komentara: 8:

  1. ja ovo ne smijem praviti posto cu ih sve sama pojesti...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam domaće kekse. a nikako da ulovim volje napraviti svoje.. tvoji izgledaju kao iz izloga.. njam

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš lijepo izgledaju, volim ovakve keksiće samo ih obično radim s maslacem. Pretpostavljam da su ovi napravljeni s mašću prhkiji ali eto masti baš rijetko uopće imam doma. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja mama radi domaće keksiće i također u pola smjese doda kakao. Ne znam točno po kojem receptu radi, ali estetski izgledaju kao i ovi jer ih radi pomoću iste ove naprave, koju mi od milja zovemo "keksomat":)

    OdgovoriIzbriši
  5. Posto i ja imam Pere zdere, moracu podhitno upotrebiti tvoj recept! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sa 6 plehova, vjerujem da su tvoji Pere Zdere jako sretni! :) Super ti je spravica, a keksic sigurno fino ide uz caj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne umem da koristim ovu spravicu ??? Help

    OdgovoriIzbriši