31. sij 2010.

Jednostavne stvari koje me pokreću

Kada sam pročitala post Lake kuharice i njenu molbu odlučila sam postaviti nekoliko stvari koje mene pokreću:
- Moja obitelj:

- Telefonski poziv svakog ponedjeljka ili utorka moje sestre:



- Šetnja predivnom kninskom okolicom:

- Moje prijateljice:

Ima ih još.

- Dobra knjiga, trenutno je to:
"Moja izmišljena zemlja" od meni omiljene Isabel Allende

- I, nećete vjerovati ali mene usrećuje i ovo bloganje!

Ima toga još dosta, ali za ovaj put toliko (meni ne treba puno)

Broj komentara: 8:

  1. rekrasna obitelj,drago mi je sto si se priključila1

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Snjeza,

    You're right, the family is the most important.
    Are you beautiful family.
    The rest I did not understand, but it was not so important
    Greetings from Nuremberg

    Jacob

    OdgovoriIzbriši
  3. E, draga moja, ti si navela one naaaajveće stvari koje ne samo da nas pokreću, več bez kojih ne možemo ni živjeti. Hvala na podršci!

    OdgovoriIzbriši
  4. Veliki su ljudi koji vide ljepotu i vrijednost u običnim i svakodnevnim stvarima oko sebe. Hvala ti što si s nama to podjelila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni dječaci! :)
    I da, male stvari život čine!

    OdgovoriIzbriši
  6. Snježo stvarno imaš krasnu familiju..

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno !! A dečki su ti baš zgodni ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divna ti je porodica,a što se blogovanja tiče ,ja sam to zaboravila da napišem,ali potpuno se slažem:

    OdgovoriIzbriši