9. kol 2013.

focaccia s pancetom i pečenim cherry rajčicama































ah, šta reći što već nije rečeno!?
pržim se, kuham se ali, ne idem nikuda...
moj odmor je moja kuća... ne podnosim vrućinu a još manje podnosim gužvu...nije to za mene.
najbolje vrijeme za odmor po mome bi bilo u 6. mjesecu zato što je dug dan i po mogućnosti bez pretjerane vrućine...odgovarao bi mi i 9. mjesec ili možda čak i 10. mjesec radi toga što bi bila manja gužva...ne podnosim mase ljudi, nije to više za mene...



a pošto radim posao koji radim ništa od mog omiljenog godišnjeg odmora...
ovaj provedoh rješavajući svoju zdravstvenu situaciju... i ne mogu a ne zaključiti: strašno je to, strašno....bolnice su nam pune, čekaonice raznih ambulanti prepune, ...
jesmo li mi bolesna nacija?

prelazim na ljepše teme: ova focaccia
vjerujte mi da je fenomenalna...predobra.....živjela klima pa se može i peći...inače,...teško
a ja volim tijesta, volim ih raditi, volim ih jesti (sebi sam jedan ćošak napravila bez pancete) i volim kada ih moji sinovi onako s užitkom popapaju dok si rekao keks...onda znam: sigurno je pravo dobra..






























za ovu focacciu je potrebno:
  • 500 g brašna
  • 1 žlica suhog bosiljka
  • 1/2 žličice soli
  • 1 vraćicu (7 g) suhog kvasca
  • 2 žličice soli
  • 325 ml mlake vode
  • 2 žlice maslinovog ulja + ektra za nauljivanje
za posip:
  • oko 300 g cherry rajčica
  • nekoliko žlica maslinovog ulja
  • sol i papar
  • 100 g suhe pancete (može i više, po želji)
  • svježi listovi bosiljka
  1. u zdjelu staviti brašno, suhi bosiljak, sol, šećer, kvasac, pomiješati. pomiješati vodu i ulje te sve izmiješati sa suhim sastojcima.....ja radim mikserom i onda samo  malo još prebacim na stol i mijesim...ostaviti na toplom neka udvostruči volumen
  2. cherrx rajčice staviti na lim obložen papirom za pečenje, poprskati s malo maslinovog ulja, popapriti i posoliti...peći u pećnici zagrijanoj na 150°C oko 30 minuta 
  3. premijesiti tijesto, formirati od njega pravokutnik i prebaciti ga u podmazan lim i lagano ga rukama i vrhovima prstiju rastanjiti na debljinu oko 1 cm. nauljiti ga dobro i s gornje strane, prekriti ga pečenim rajčicama i pancetom (nasjeći je prethodno)...posoliti i popapriti. ostaviti je 10 minuta na toplome.
  4. peći je u pećnici zagrijanoj na 220°C 15 - 20 minuta...gotovu focacciu još malo poprskati maslinovim uljem i posuti iskidanim listovima bosiljka 



























* u mene se uz pancetu našlo i malo pršuta...

Broj komentara: 6:

  1. Izgleda predobro! Ja obozavam tijesta a volim i da mijesim. Sto se tice ostalog nadam se da ce sve biti ok

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro da si prešla na druge teme s zdravstva jer mi se kosa odmah naježi ali zato focaccia ima dobre sastojke

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam ovakve slane zalogaje, mogla bih grickati celog dana i nista mi drugo ne treba.:))) p.s. nadam se da sve ide na bolje i kako treba... kissss

    OdgovoriIzbriši
  4. Snežo, divan je fokaća!
    Mnogo volim da je jedem i pripremam i da znaš da ni meni ne smeta ova vrućina. Svežeg hleba i takvih zezica ne sme da nedostaje:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah, sve i svašta valja preživjeti...ono za čim žalim su dani koje sam potrošila na bespotrebne brige i strahove, na beznačajna dokazivanja i sl. a mogla sam uživati u ljepoti prirode oko sebe, u svojim hobijima, druženju s dragim ljudima...no, vremenom postanemo ipak mudrije...zato...živjela tijesta, dobri recepti, gastro blogovi i sve drugo što nas opušta i veseli! Sve i da ne traje dugo, vrijedi svake minute - još i više baš zbog toga!

    OdgovoriIzbriši