10. ožu 2010.

Ajme koliko nas je - Irska kava

Obožavam kavu iako smo se često svadile. Bilo je perioda kada je nisam nikako pila a i perioda kada sam pretjerivala.
Sada sam nekako naučila piti kavu samo jednom dnevno i to samo jednu veliku šalicu.
Kavu pijem samo ujutro ali nikako rano, ono kada tek ustanem. To više ne mogu. Naučila sam je piti iza 10 sati, na poslu na velikom odmoru a tako i kod kuće kada jedan dio kućnih poslova završim.
Kavu pijem najčešće sama.
Tako sam naučila, moj muž pije samo espreso i to u kafiću ili iz automata kada je na poslu.
Ja kavu pečem odnosno pripremam je onako kako sam naučila još kada sam je prvi put počela piti.
Naučila sam je piti sama i često se sjetim jedne mamine prijateljice koja bi kada bi joj došla sestra u goste ustala ranije da popije onu svoju kavu "samicu" kako ju je naučila piti pa bi s njom poslije pila drugu kavu. Ali svoj ćeif nije dala promijeniti.

Pošto smo se dočepali viskija ovaj put ću staviti recept za Irish cofee kako je ja pravim:
Potrebno je:
  • deblje narezana korica naranče i limuna
  • 16 karanfilića (klinčića)
  • 1 štapić cimeta
  • 1 žlica šećera
  • 1,5 šalica jake crne kave
  • 1/8 l viskija
  • tučeno slatko vrhnje
  1. Klinčiće nabosti u koricu te ih staviti u teću zajedno sa šećerom i cimetom.
  2. Zagrijavati na laganoj vatri mješajući dok se šećer ne otopi
  3. Uliti viski
  4. Prinjeti zapaljenu šibicu
  5. Pokolpiti posudu da se plamen ugasi.
  6. Ulti kavu i još malo zagrijati
  7. Preliti u šalice i ukrasiti tučenim vrhnjem
Mojim dečkima se jako svidjela!
Ovaj put toliko ali biće toga još!

Broj komentara: 10:

  1. Ako mi ovako fino posluzis, dolazim iz ovih stopa kod tebe, hihih...ja bas nemam naviku da pijem kafu, mislim na taj ritual jutarnje kafe, osim kad mi dodju prijateljice, pa onda onako u drustvu i uz neke kolacice, kafenisemo i caskamo!;))) Super izgleda posluzena u ovim casama/soljicama...;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm, ovo je sigurno jako mirisljavo. Odlicne si zacine odabrala uz kafu, probacu i ja ovako sutra, posto kafu pijem uglavnom samo ujutru. Super izgleda u ovim casama :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam ovih dana proučavala tu irsku kavu, naravno potaknuta igrom! Svidja mi se tvoja kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jutarnju kavu obavezno pijem sama. To je moj jutarnji polumeditativni ritual kojeg se ne odričem. :)
    Preko dana popijem još dosta kava u društvu ali ona prva je najvažnija. :)
    Jako fino zvuči ova tvoja kombinacija posebno ovako elegantno poslužena. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Očigledno sam ja baš suprotnost ogromna u odnosu na sve vas. Ja ne mogu da funkcionišem ako ujutru ne popijem prvo kafu. I kuvam je ogromnu, sipam je u šolju za čaj :)))) Uvek se smejem kako sam kao Šurda iz serije "Vruć vetar" :)
    Ja stvarno pijem mnogo kafe, čak bi se moglo reći i previše, ali šta ću kad volim i istinski uživam u njoj. Najomiljenija mi je što bi se reklo turska, a leti hladan nes. Verujem daje tvoja kombinacija odlična!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako ja kafu pijem zbog druženja onda "samica" kod mene otpada. Moji roditelji piju kafu natašte, prije doručka i ne znam kako mogu.
    Ja popijem jednu iz automata ujutro na poslu i razmutim jedan Milka Cappuccino popodne. Predvečer, kada sve smirim popijemo nesicu ili kafu sa mlijekom i to je sve od naše kafe.
    Za irsku kafu sam prvi put čula kada se pojavila fol irska nesica, a onda sam je probala u par sarajevskih kafića i mogu reći da mi je jedna od omiljenijih aromatiziranih kafa, ali mi je čokoladna ipak na prvom mjestu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod mene se zna: prvo doručak, pa kafica onako meraklijska i opuštajuća! S obzirom da ova tvoja sadrži i viski, mislim da bi mi opuštanje uz takvu kafu baš godilo:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš si divno spremila,znaš da bi mi jedna baš prijala!

    OdgovoriIzbriši
  9. ja svoju kavu ujutro moram popiti i moram je popiti sama:))) ova tvoja irska je fenomenalna, bas za mene :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim jako Irish, u stvari volim uživati u samom okusu,svakom gutljaju, na miru,ali to su rijetki trenutci, kad imam vremena.. i sad nakon 24h dežurstva napokon ga imam malo za pročitati i prokomentirati ovakve fine delicije..

    OdgovoriIzbriši