6. ožu 2011.

Kolač od ricotte i badema

Ponekada lutajući Lidlom kupim ovu ricottu kada je na akciji i onda se mislim šta od nje spremiti.
Nisam imala namjeru ništa naročito praviti budući smo se jučer ubijali kiflicama.
Htjela sam nešto jednostavno, progooglala i na ovom forumu sam našla ovaj jednostavni kolač.
U originalnom receptu piše da se koriste orasi ali ja nisam imala oraha u kući a u mene je tako: ima šta ima. Tako da su bademi ovdje zamjenili orahe. Isto tako imala sam domaćeg neprskanog limuna pa sam njega upotrijebila umjesto naranče.
I inače se uvijek nekako snalazim s onime što imam.
Ovo vam je pravi kolač za MM. Još da su bili orasi to bi bio pun pogodak za njega. Jede on sa velikim užitkoma ali, ... orasi ... to je njegov odabir!

Evo kako sam ga ja pravila.
Potrebno je:
  • 30 dag brašna
  • 25 dag ricotte
  • 3 kom. jaja
  • 20 dag + 1 žlica šećera
  • 8 dag sitno sjeckanih badema
  • 10 dag maslaca
  • ribana korica 1 limuna
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 vanilin šećer
  • malo soli
  1. Izmiješati brašno, sol i prašak za pecivo te prosijeti sve skupa
  2. Pjenasto mikserom umutiti maslac pa mu dodati šećer i vanilin šećer. Nastaviti mutiti i dodavati još jedno po jedno jaje, zatim ricottu .
  3. Umiješati pripremljeno brašno i na kraju dodati ribanu limunovu koricu i polovicu sitno sjeckanih badema (ove sam još bolje isjeckala nego one koje ću sipati po kolaču). Sve raditi mikserom na najmanjoj brzini
  4. Pripremiti kalup za pečenje (ja sam koristila kalup promjera 28 cm, samo sam na dno stavila papir za pečenje a stranice ne mažem ničim), presuti kolač u njega, poravnati ga i po njemu posuti onu 1 žlicu šećera i ostatak badema
  5. Kolač staviti u pećnicu zagrijanu na 180°C i peći 1 sat. Pečen potpuno ohladiti u kalupu i tek ga onda izvaditi i poslužiti.

Kolač je stvarno jednostavan za pripremiti, miriše ko duša, što od limunove korice što od vanilije, dobro je razabran, lijepo ide uz šalicu čaja, kakaa ili bijele kave:)
Zna moj Zlaja šta valja:)

Broj komentara: 15:

  1. Odlicni sastojci, i cini mi se da su bas bademi pun pogodak. Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolač je odličan ! I ja mislim da su bademi ovdje pun pogodak i da se bolje slažu sa ostalim sastojcima nego što bi orasi. Limun umjesto naranče mi se također sviđa. Ovo je definitivno kolač po mojoj mjeri :). Super si ga napravila !

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno, sve češće radim upravo ovakve kolače jer nešto slatko pečem skoro svaki dan. Više mi je dosta kolača s 500 krema, kora i slično, što iziskuje tone vremena, a za što? Da nekome dokažem kako dobre kolače pečem? Znam da ih pečem, ne trebam se dokazivati i idem prema jednostavnosti. Mislim da si s bademima pogodila "u sridu", bolje nego s orasima. Jako mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu samo reći, divota jedna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravi zimski kolač.Jako mi se dopada ta kombinacija,..:)

    OdgovoriIzbriši
  6. super kolač, meni su čak bolji bademi u ovoj kombinaciji! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kolač za uz šalicu čaja! Iako, i meni bi se više svidio s orasima. Oni mi nekako imaju puno više okusa od badema! Svejedno, ne bih se bunila da mi netko da komad ovog kolača :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Uprvao smo probali kolač i prema očekivanju, jako je dobar. kada sam ga radila primjetila sam slijedeće, pa ti skrećem pažnju: ricotta je sastojak, ali nisi je spomenula u postupku/pripremi. Također, malo su se zbrkali padeži pod 3 i više nigdje se ne spominje ostatak limunove korice. Meni to sve nije bio problem, sir sam umiješala na kraju u mokre sastojke, koricu sam svu stavila u smjesu. Moram reći da sam smanjila šećer, ali očito ne dovoljno, tako da idući puta idem na 100g šećera i žlicu demerare za posipanje. Bademe sam sve stvila u smjesu, a odokativno kolač posipala s listićima badema. Sve u svemu, odlično i preporučam!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala Κάθαρσις, ispravila sam odmah. U mene uvijek ima puno pogrešaka. Sama si kažem da ću jednom ostaviti onako kako to ja napišem barem ćemo se imati čemu smijati:)

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo je sjajan kolač.. i više mi se sviđa što si stavila bademe, nego orahe i ja bi uvijek zamijenila limun za naranču..

    sjajno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomenalan kolac uz caj ili bijelu kafu, mmmh... Meni u ovoj kombinaciji bademi bas dobro idu :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Que rico y lindo bizcocho se ve esponjoso una delicia,tienes arte en la cocina,abrazos y cariños.

    OdgovoriIzbriši
  13. volim ovakve kolace na brzinu, koji su ukusni u svojoj jednostavnosti. rikotu u kolacima sam otkrila tek prije par godina....:-)

    OdgovoriIzbriši