14. tra 2009.

Matijine kiflice


Ime nose po jednoj divnoj gospođi iz Konjica.
Zanimljive su što u njih ne idu jaja, pa mislim da može biti i vege recept (za one koji jedu i mlijeko i mliječne proizvode). 

Za kiflice je potrebno:
  • 1 kg brašna
  • 2 vrećice kvasca
  • 2 žlice šećera
  • 1 mala žličica (za crnu kavu) soli
  • 4 fildžana (male šalice za crnu kavu) ulja
  • 1/2 l mlijeka
Od ovih sastojaka se zamijesi tijesto i ostavi stajati dok ne udvostruči volumen. Zatim se tijesto premijesi i podijeli na osam dijelova. Svaki se dio razvalja u poveći krug, podijeli na 8 dijelova, puni marmeladom i savija prema užem kraju povlačeći malo k sebi. Ovaj način zavijanja kiflica sam vidjela na Coolinariki i zadovoljna sam jer marmelada nije curila van.  

Prije nego ih stavite peći potrebno je uzeti 1 cijeli margarin (u zadnje vrijeme sam izbacila margarin iz kuhinje pa ga mijenjam maslacom) na cijelu ovu količinu kiflica, podijeliti ga na ukupan broj tepsija, rastopiti ga u tepsiji u kojoj će se peći. Poslagati kiflice i peći ih na 200°C sve dok ne dobiju rumenu boju.
(Meni je bilo potrebno tri tepsije pa sam podijelila margarin na tri dijela)
Jednu količinu sam uradila i bez marmelade jer moj Borna voli mazati Nutelu.

Broj komentara: 9:

  1. volim kiflice svih vrsta, ovakve su miisto jako fine
    ja sam zavijati kiflice naučila još kao mala, baka je klipiće radila skoro svaki dan, pa sam joj pomagala tako da mi je to umijeće ostalo još od onda

    OdgovoriIzbriši
  2. Kiflice izgledaju rumeno i mekano, pretpostavljam da je i okus super (ako izostavimo mermeldu i nutellu ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv način pečenja, nisam to nikad probala, ali svakako namjeravam:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš krasno izgledaju, a i meni je zanimljiv ovaj način pečenja. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam ih upravo ispekla, predivne su. Ukus im je fenomenalan

    OdgovoriIzbriši
  6. @Anonimno: Hvala, hvala na povjerenju.

    OdgovoriIzbriši
  7. A što ako ih ne pečem na margarinu? E baš idem prebat jer nemam margarina, pa ću na ulju. Javim kako je prošlo.

    OdgovoriIzbriši