7. pro 2012.

Muffini s krem sirom i vunene čarape?!



Navukla sam se na muffine. A zašto vunene čarape, pogledajte na kraju :)
Ništa nije lakše nego njih napraviti.
Najviše ih volim za marendu ili laganu večericu dečkima, meni je najbolje kada ne večeravam nikakvo tijesto.
Ovi imaju fil koji se može mijenjati ovisno o stanju u frižideru ili o tome što ko voli.
Ovoj smjesi od krem sira i majoneze se mogu dodati recimo: komadići sušene ribe, dimljenog lososa ili pastrve, šunkica, začinske trave, ...šta ko voli



Evo kako sam ove pravila:

  • ulje za podmazivanje kalupa
  • 280 g brašna
  • 1 (12 g) prašak za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 1 veče jaje (klasa L)
  • 1/2 žličice soli
  • 150 ml jogurta
  • 150 ml kiselog vrhnja
  • 25 g ribanog Cheddar sira
  • 1 žlica nasjeckanog peršina
  • 1 žlica nasjeckanog vlasca
za fil:
  • oko 200 g krem sira (ABC, vajkrem, ....)
  • 2 žlice majoneze
  • soli, papra
  • i ostalo što želite

  1. namastiti 12 kalupa za muffine.
  2. u jednoj zdjeli napraviti suhu mješavinu od: brašna, soli, praška za pecivo i sode bikarbone
  3. u drugoj zdjeli lagano istući jaje, dodati mu jogurt i kiselo vrhnje i pomiješati. zatim umiješati  ribani sir, peršin i vlasac
  4. prebaciti ovu mokru mješavinu u suhu te ih lagano izmiješati. ne miješati previše tijesto, samo nekoliko poteza špatulom!!!
  5. rasporediti tijesto za muffine u 12 kalupa za muffine i peći na 200°C oko 20 minuta ili dok ne porumene
  6. u međuvremenu pripremiti punjenje iliti fil: izmiješati krem sir i majonezu, začiniti po želji. Možete ostaviti ovako ili dodati još što volite
  7. prebaciti gotove muffine na rešetku da se ohlade na sobnu temperaturu. prerezati ih i rasporediti fil, poklopiti i poslužiti
* i ovi muffini su položili, fil dođe kao osvježenje
* i još nešto: nosite li vunene čarape? spavate li u čarapama? priznajem, i u sred ljeta po onoj najvećoj žegi i vrućini ja spavam u čarapama. ljeti nosim pamučne a zimi vunene. kao npr. ove koje su donešene iz bg.
prekrasne su mi a griju me tako dobro da zaspim kao janje :)



A od kako spavam u čarapama spavam mnogo bolje iako ni to nije kao nekada. Vjerojatno sam ja odspavala svoje :)
I ovaj recept je iz Kanade :) pokupila sam ja dosta toga tamo!









Broj komentara: 6:

  1. Pa to su slani muffini! Super su za doručak.
    Ne spavam u čarapama sad kad grijemo preko dana, ali dok još nismo krenuli s grijanjem, bilo je par hladnijih noći kad sam morala navuća čarape, jer sam se stalno budila s ledenim nogama

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim ove slane verzije. Odlicno izgledaju. Carape su ti super. I ovdje vole carape za spavanje i tako ih i zovu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi smo ti žene slabe sa cirkulacijom i to ti je jednostavno tako. Negde sam čula da je prirodno ženama uveče hladno a ujutru vruće. Ja bi ujutro bi širom otvorila prozore na minus deset a uveče se smrznem i ponekad navučem čarapice za krevet jer ne mogu zaspati kad mi je hladno po nogama. A kod muškaraca kažu da je obrnuto, uveče im je toplo a ujutru hladno, pa ti vidi.

    Mafini, odličan bazičan recept aovo sa filovanjem mi je super ovako kao sendvič. Ja to obično sa strane stavim, a ovo mi je odlična ideja.

    ps beogradske čarape, e ima ih lepih u prodaji i nisu ni skupe

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš su mi simpa ove čarape s uzorkom, je ne da ne spavam ili uopće ikad obučem čarape, nego da pače noge su mi izvan pokrivača. Kad mi je hladno za noge, nikad, eto ima i takvih kao ja. A što se tiče muffina, baš za mene, volim slane.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slane verzije muffina su mi super i ovi kod tebe su mi baš odlični. Marenda, večera , nekako su uvijek dobro došli na stolu ili u kutiji za posao.
    Čarape su super ! Osim što odlično izgledaju i zasigurno odlično i griju dala si mi super ideju za poneki poklon, znam one koje bi ovakve čarape jako razveselile. Ja pak cijeli dan oblačim ako treba i nekoliko pari čarapa jer mi je hladno za noge, ali čim legnem u krevet ne dolazi u obzir imati i najtanje čarape na nogama, inače nema spavanja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Snježo, jel su ti mafini mekani ili više hrskavi?
    Baš mi dobro zvuče!

    OdgovoriIzbriši