8. stu 2009.

Kraljevska imotska torta



Već se dugo spremam napraviti ovu tortu. Jednostavno mi je vrlo privlačna zbog svojih sastojaka.
Znam da je ova torta praktični imotski brend i morala sam provjeriti kakva je!

Našla sam nekoliko recepata, ima ih i na netu. Mislim da sam je i primjetila u kuharici poštovane gospođe Maje Nikolić.

Ovaj put pravila sam je po ovom receptu koji je na Coolinarici postavila Milicza.

Recept je tako iscrpan i jednostavno pojašnjen da je uopće nije bilo teško napraviti.


Uživala sam praveći je! Kao da sam se igrala! Koje zadovoljstvo!


A i jedući!
Tako je ukusna!

A Miliczi veliko hvala za ovako dobar recept!

Broj komentara: 11:

  1. Stvarno izgleda kraljevski!!! Kada se rijesim rahat lokuma probat cu nju!

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam Imotsku tortu spremala po Miličinom receptu i zaista je fenomenalna. Ne samo da vrhunski izgleda, već su i sastojci "kraljevski"

    OdgovoriIzbriši
  3. znam da je fenomenalna jer sam je radila po istom receptu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous cake..so beautiful and tasty! Compliments!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš predivno izgleda , a ni u okus ne sumnjam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna je,rekla bih po sastojcima da je preukusna!

    OdgovoriIzbriši
  7. naziv kaže sve: stvarno je kraljevski ispala! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jela sam tu tortu u jednom restoranu i stvarno mi se svidjela.

    OdgovoriIzbriši