18. stu 2009.

FBI rukavice - Projice

Ovaj mjesec u igrici FBI rukavice je pod istragom blog Gastronomske zbrke.
Pregledala sam gotovo cijeli blog i moram priznati da sam izdvojila malo više recepata sa tog bloga ali, nisam uspjela ništa napraviti osim ovih Projica .
Ima još veliki broj recepata koji su meni zapeli za oko a sigurna sam i da bi ih moji Žderomiri s užitkom papali.

Ove Projice su jedan fantastičan, ukusan, mogu slobodno reći, slani kolač i odlično je prošao kod mojih ukućana.
Naravno, ja ne bih bila ja da nešto ne zabrljam.
Nisam poslušala savjet o pečenju pa sam ih pekla u papirnim košaricam iz kojih ih je bilo nemoguće izvaditi.
Imali smo jednu prekrasnu, laganu i ukusnu večeru!

I što reći na kraju!
Inđoj, kao što je ona imala običaj reći!

Broj komentara: 5:

  1. Meni se baš dopadaju.Mnogo lepo izgledaju na fotkicama!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako su lijepe, a vjerujem da su i jednako ukusne. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledaju super, sta ima veze sto se nisu mogle izvaditi??? Pa serviras ih tako sa papirom i onda svako sebi 'oguli':), pa i muffini se prodaju tako u kosaricama.

    OdgovoriIzbriši
  4. Snjezo, je l' ovo recept za Mimine projice?

    Sto se tice lepljenja za pleh - ja sam progledala od kako sam kupila silikonski pleh, a pre toga sam pekla u nekom obicnom, i posipala bih malo susama po dnu svake forme, a sa strane dobro podmazala. Posle bih pazljivo obrubila obod, a dno se zbog susama nije lepilo tj. mnogo manje.

    OdgovoriIzbriši