9. svi 2013.

carska juha by eleonora

veliki broj mojih prijatelja i poznanika me podržava u pisanju moga bloga. i zato sam im jako zahvalna. jer, ponekada izgubim volju ali, podsjećanje da se to nekome sviđa me podiže. život me nije mazio, dogodi se i da posustanem, ali pronađem dovoljno snage i nastavim! to je tako u životu!


moja prijateljica eleonora se davnih dana odselila iz konjica u mostar gdje je nastavila svoj život. osim konjica i mostar nam je zajednička dodirna točka jer se ona sa svojim roditeljima odselila iz konjica po završetku gimnazije. ali, imamo i još jednu dodirnu točku a to je njen muž mario a moj kolega s faksa... naravno ima ih još jer se sigurno ne bismo ovako lijepo družile i pisale preko fb da ih nije..
i tako mi je nora neki dan spremila  recept za ovu juhu...pravila sam je već nekoliko puta i svima se jako svidjela ali, moj nikola i ja smo baš oduševljeni...

a evo i njenog recepta (copy/paste):



Carska juha

- primremiti cca 20 dkg špinata (očistiti, odrezati drške, isjeckati ne suviše sitno, ne soliti, ne obariti),

- rastopiti maslaca odokativne količine i dodati špinat stalno miješajući, da   špinat uvene,
- dodati čajnu žlicu brašna, razom punu, i promiješati da se sve lijepo sjedini,
- zaliti s 1 l temeljca ili vodom s kockom za juhu,
- sve prokuhati kratko (da se osjeti tekstura špinata),
- ulupati 2 žumanjca sa sokom od 1/2 limuna i primiješati,
- dodati 1 jogurt, samo da provrije

Služiti s kockicama kruha prepečenim na maslacu!

U slast!





























* naravno da nekima u svojoj kući nisam ni smila reći da sam stavila jogurt u juhu... nevažno...jer su je smazali u slast; po želji dodati i malo kiselog vrhnja
* brašno sam stavljala i meko i oštro, nje bilo velike razlike; možete dodati i malo više brašna
* juha može biti i gušća i rijeđa, po želji

eleonora draga, hvala ti na receptu... bit će ih još, nadam se

Broj komentara: 11:

  1. samo ti pisi mi te rado čitamo
    čorbica je odlicna

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino, fino, i mi se zahvaljujemo Eleonori.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako fina juhica, odlično izgleda! Moram probat ovu varijantu s jogurtom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi je poznat taj osjećaj za pisanje ;)
    Izgleda jako fino !!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svima nam nekad dobro dođe podrška.
    Juhica odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno interesantan recept. Neću svojima ni reći od čega je, nek pogađaju:)

    Ja čitam tvoj blog, ali ne ostavljam često komentare. Molim te, svakako nastaviti pisati!
    Čitala sam tvoje recepte i na Coolinarici.
    Od kada njuškam po blogovima, otkrila sam puno stvari koje obogaćuju život. Divno je što postoji toliko krasnih žena koje, uz brigu za svoju obitelj stvaraju prava umjetnička djela, i što ulažu vrijeme i trud da bi podijelile svoja iskustva.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo fina corbica, svidja mi se dodatak limuna na kraju i prepecene kockice hleba, sledeci put pravim na ovaj nacin. Veliki pozdrav tebi i tvojoj gosci!:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo volim čorbice a ova je stvarno odlična.I ja volim jogurt u čorbicama. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Volimo mi ovu corbicu pravim je ali nikada nisam dodavala jogurt nego vrhnje...vidis potvdno je da se covjek uci dok je ziv !!

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična juha i odlični sastojci, a najbitniji su vitamini i zdravi dijelovi ove juhe...Kao što sam već napisala, odlična, ukusna juhica!

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako mi je dobra ova juha i baš je zanimljiva kombinacija , odličan recept tvoje prijateljice !
    Moram priznati da i ja ponekad malo posustanem na blogu , ali čim me netko od dragih ljudi pita gdje sam i kada će novi post odmah me to podigne i sa veseljem nastavim dalje, lijepo je dok god ima onih koji zajedno sa nama vole ovo što radimo !

    OdgovoriIzbriši