30. svi 2013.

torta od suhog voća




ovu tortu ili kolač se spremam napraviti već dugo, dugo,...
jako volim sve grickalice i suho voće...ustvari ja volim samo slatko voće a ono kad je suho postaje slađe i zato meni privlačnije i ukusnije...
i tako se kod mene odjednom našlo u kući puuuuno suhog voća, kako koja akcija ja kupujem,....bez kontrole...



super,,,iskoristila sam sve što se našlo u kući i napravila ovaj kolač....nazvala bih ga zimski ...
ali, pošto je vrijeme takvo kakvo je: kišovito, dobro dođe uz šalicu čaja....



pripremiti:
  • 2 vrećice čeje od mente
  • 10 dag suvih smokava
  • 10 dag suvih šljiva
  • 5 dag koštica od tikve
  • 5 dag neposoljenog kikirikija
  • 5 dag oraha
  • 5 dag lješnjaka
  • 10 dag grožđica
  • 30 dag brašna
  • 10 dag (smeđeg šećera
  • 1 prašak za pecivo
  • 2 vanilin šećera
  • 10 dag maslaca
  • 3 jaja
  • 1/2 dcl mlijeka

  1. vrećice za čaj preliti s 2 dcl kipuće vode i ostaviti 10 minuta
  2. to naliti na nasjeckane smokve, šljive, grožđice,sjemenke, kikiriki, orahe, lješnjake...neka semoči 1 sat a onda ocijediti
  3. dobro izraditi maslac sa šećerom i vanilin šećerom, dodavati jaja jedno po jedno, zatim mlijeko te brašno pomiješano s praškom za pecivo.
  4. 3umiješati suho voće pa izliti u namašćen i pobrašnjen kalup (ili obložen papirom za pečenje). peći oko 55 -60 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C
  5. gotovu tortu posuti štaub šećerom 































* ja sam umjesto čaja od metvice koristila orahovac, baš je bilo dobro...(to je samo za starije :)), mislim da bi isto dobro išli i maraskino ili cherry ili....
* uopće nije bitno koje suho voće ćete stavit: uglavnom neka je 30 dag suhog voća kao: brusnice, kajsije, višnje, trešnje (gledam ih ovih dana u lidlu i obilazim oko njih :)) kao ni ovih drugih orašastih: njih treba biti 20 dag a mogu se staviti i bademi, a još ljepše je kada ih se tostira

a kako ovih dana ispraćam još jednu generaciju učenika naše škole evo i naša zajednička slika prije maturalne zabave...
kako su mi svi lijepi, dotjerani i nekako veliki, baš veliki,....bit će to krasni ljudi....


Broj komentara: 6:

  1. Zavidim na radu s mladima. Mislim da su to dirljivi trenuci.
    Ovakav kolač još nisam radila, uvijek nekako završim sa nečim punim kreme i čokolade. Spremam recept za kasnije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Torta je super, puna raznog suhog voća. Ja isto škicam kad su akcije za neke namirnice pa iskoristim i napravim zalihu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna tortica, bas onako za grickanje i uzivanje uz popodnevnu soljicu caja... i lepa generacija mladih ljudi, i lepa profesorka!:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. volim ovakve kolače,
    uz čaj ili kavu i dobro društvo

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao što kažeš, torta savršena po ovom vremenu, uz šoljicu čaja divota...Divna fotografija mladih ljudi, a i profesorica jako lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolač mi je odličan, jako volim ovakve kolače, a u ovom receptu mi je baš privlačni namakanje voća u čaju od mente, ta menta mu kasnije sigurno da lijepu aromu i okus. A ne bih imala niti nešto protiv orahovca :)
    Jako lijepa mi je slika sa učenicima, krasni mladi ljudi, a ti si mi ovdje među njima baš lijepa, prava ste ekipa !

    OdgovoriIzbriši