22. ožu 2015.

Salpicão, još jedan brazilski recept























pitala sam kako je prijevod...Lucia je rekla: "nema prijevoda"
ko prati blog zna da je riječ o receptima kojima je autorica moja susjeda, sugrađanka Jussara Lucia 
Fonseca Tomljenović...
ovo je jedna fina salata na bazi majoneze i vrhnja za kuhanje...odlična za predjelo ili za večericu ili još kao jedan prilog blagdanskom stolu....na našim stolovima se često nađu ovakve salate...ovdje najčešće francuska salata: samo povrće (mrkva, grašak, kiseli krastavci,...) koja se najčešće pravi za božić i služi sa pečenim odojkom...moja mama je pravila i francusku salatu ali dosta drugačije a najčešće je pravila rusku salatu koja je po sastojcima bila prava bomba...ja već dugo ne pravim te salate...nekada sam sama pravila i majonezu i salate a na kraju bi sve prošlo kroz moju g...mm nije nikada volio majonezu i nije htio ni probati pa sam odustala od pripremanja ovakvih jela...ni dečki nisu baš ludi za majonezom i tako sam ja odustala...meni je lakše tako...



zato vam ovu salatu predlažem ovako... uslikala i napisala recept moja gošća na blogu:

Potrebno je:
  • 1/2 šalice (šalice od 200 ml) vrhnja za kuhanje 
  • 1/2 šalice majoneze 
  • 1 pileća prsa kuhana i isjeckana ili samo iskidana na "končiće"
  • 1 konzerva kukuruza (veća)
  • 1 konzerva graška (veća)
  • 1 zelena jabuka, oguljena, sjeckana 
  • 2 mrkve, naribane 
  • 1/2 šalice grožđica 
  • Sol i papar po ukusu 
  • Čips po želji i ukusu (u štapićima)

  1. Pileće meso skuhati, ohladiti pa ga iskidati na "končiće"
  2. U zdjelu, pomješati sve sastojke za salatu, ukrasiti sa zelenom salatom i ako želite dodati čips (onaj sitni kao štapić)
* pitala sam jednom luciu: koja konzerva? ona je odgovorila: kod mene nema mala konzerva :) ....naravno da je tako kada imaš veliku porodicu :)
* pošto ste skuhali piletinu napravite si juhu


draga Jussara Lucia Fonseca Tomljenović hvala ti na svim dosadašnjim receptima, hvala ti što si meni i čitaocima moga bloga približila malo brazilsku kuhinju, hvala ti na gostovanju na mome blogu...pišemo se mi još, nadam se...pusa



Nema komentara:

Objavi komentar