20. tra 2009.

Malo sam se poigrala

Malo sam se poigrala:

Broj komentara: 10:

  1. Pozdrav Vrtaljica,

    veliki Respekt.Sowas samo nekoliko profesionalaca. A užitak za prikaz slike. Hvala vam za lijepe slike.
    Pozdrav Jacktel

    OdgovoriIzbriši
  2. Google stvarno ima puno zanimljivih gaget-a :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš super!!! Ja ti baš nisam za ovo razvlačenje tijesta za pite, to prepuštam majstorima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. wow! svaka čast za razvlačenje kora!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su slajdovi. :) Za kore sam već komentirala da mi je to fascinantna tehnika! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ja kore razvlačim jedino dok radim štrukle od sira i onda tijesto podijelim u manje komade tako da mi je lakše razvlačiti (dobijem manju koru)
    ovo si jako lijepo slike složila, super slide

    OdgovoriIzbriši
  7. Nekako mi se čini da mi je ovako lakše kada
    imam jednu veliku koru, jedna kora - jedna tepsija!

    OdgovoriIzbriši
  8. Very professional. I am traying some times but I can't make it like you! Compliments!

    OdgovoriIzbriši