3. tra 2009.

Pizza


Moji sinovi su Tomislav i Nikola, a muž se zove Zlatan.
Nikola me uvijek nagovara praviti pizzu. Nije mi teško nego nastojim da im jelovnik bude što raznovrsniji.
Kada je pizza u pitanju i tu se ukusi ne podudaraju.  Tata i Nikola vole s umakom od rajčice ali, Tomislavu to nikako ne ide u tek. 
Nitko od njih ne voli jesti ni gljive, pogotovu ne ove kisele iz konzerve iliti tegle.
Naravno, ja jedem sve - ja sam svejed!



"Bijela pizza" 
Obična Margarita - najbolja!

Za rad moga Tomislava pravim pizzu gdje umjesto umaka od rajčice koristim kiselo vrhnje. U početku sam pravila sa šunkom za pizzu kao i prije, ali otkako smo stavili domaću suhu pancetu više sa šunkom ne pravim. Još jedan važan dodatak ovoj pizzi je kuhani kukuruz koji joj daje poseban šmek. I, konačno evo recepta za ovu "bijelu pizzu":

 Za tijesto jepotrebno: 
  • 1/2 kg brašna (glatko)
  • 2-3 žlice maslinova ulja
  • 1 čajna žlica soli
  • 1 čajna žlica šećera
  • 1 suhi kvasac
  • mlaka voda za potkuhati
Od svih sastojaka potkuhati tijesto i ostaviti da nakvasa. Ponekada, kada se sjetim stavim i 1 p.p. u brašno (to sam davno gledala na sarajevskoj TV).
Nakvasano tijesto podijeliti na dva dijela i slagati pizzu.

Ovu "bijelu pizzu" ja slažem ovako:

Rastanjim tijesto na tepsiju od električnog šporeta pa ga premažem s 2 dcl kiselog vrhnja (12% m.m.)
Zatim po tijestu poslažem šunku za pizzu ili pancetu (oko 15 dag) te pospem kukuruzom (oko 5 dag). Na sve to nagratam sir gaudu (20 dag) i nakidam jedan komad mozzarele.  Peći uobičajeno kao i sve pizze!

"Bijela pizza" neposredno prije pečenja.




1 komentar:

  1. ja radim raznovrsne pizze, većinom svaki puta je drugačija, ovako bijelu stvarno nisam probala obično sve imaju paradajz, no panceta je daleko ukusnija od šunke za pizzu
    ja sam isto tako probala s kulenom, dimljenim sirom, špekom, pršutom... ovisno što imam doma

    OdgovoriIzbriši