18. tra 2009.

Palačinke

Kada sam se udala za svoga muža prvi puta sam vidjela nekoga da jede palačinke a da tu nema šećera. Jer, molim vas, palačinke su nešto za zasladiti, tako sam ja mislila. 
"Bože sačuvaj" - palačinke sa sirom (još zašećeriti) - to u Bosni nisam vidjela!
U moje mame su se jele palačinke s pekmezom (marmeladom) i još bi ih obvezno malo i zašećerili. Pravila je ona i fil s orasima kuhanim u mlijeku, ali i tu je bilo šećera. 
I, mi smo palačinke zamotavali i tako služili.
Moj muž je tražio da mu palačinke samo stavim na tanjur i on ih je jednu po jednu mazao pekmezom od šipka i posipao mljevenim orasima, zamotao i pojeo, i tako opet. Dugo mi je trebalo, tvrdoglavoj kakvoj jesam, da i ja otkrijem svu draž ovakvih palačinki.
I, dečki sada preferiraju palačinke s marmeladom i mljevenim orasima. Izvrsne su!!! Mmmm.

Broj komentara: 6:

  1. Mmmmm, dzem od sipka!

    Meni je "palachinka" povezano sa "desert" a sta je unutra nije toliko vazno. Sve sto je slatko bice pojedeno :)

    Moj broj jedan su ipak palachinke sa eurokremom i malo mlevene plazme (jeste, jedan nezdravi uzas, ali sta cu!), volim i samo sa krisal secerom i orasima, ali i sa dzemovima svih vrsta... Nikad se nisam bas navikla na penaste kreme na ili u palachinkama, recimo slag i sladoled nisu ni misu dragi u kombinaciji sa palacinkama.

    Pozdravi!
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam oduvijek palačinke mazala samo marmeladom, pekmezom, nutelom... nikad nisam dodatno šećerila
    sad ih punim i raznim drugim nadjevima
    kakve god da bile obožavam palačinke, a u novije vrijeme obožavam i one slane

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja palačinke volim u svakoj kombinaciji, ali kao i Maji za mene su one desert i preferiram ih slatke. Baš ih danas mislim radit s obaveznim pekmezom od šljiva! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj muž ih najviše voli jesti bez ičega, kćer isto, ali onda im dam granicu koliko takvih mogu pojesti jer bi inače morala napraviti stotinjak komada. Jedino ja jedem sa marmeladom i to najviše volim sa podravkinom miješanom ili od šipka, preostale palačinke premažem nutellom. Inače volim sa orasima pa još prelivene čokoladommm mmmm :) Isprobat ću ovako sa orasima na marmeladi od šipka :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemogu vjerovati, ja sam radila Matijine kiflice i punila ih pekmezom od šipka :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I, što kažeš za Matijine kiflice?

    OdgovoriIzbriši