13. tra 2009.

Inspiration award


Zahvaljujem Saneli s bloga U mojoj kuhinji 1 što me se sjetila i dodijelila mi nagradu Inspiration award.

Meni ova nagrada puno znači i velika mi je inspiracija jer sam tek nedavno počela pisati ovaj blog.

Image and video hosting by TinyPic

Sada je moj red nekomu dodijeliti spomenutu nagradu. 
Teško mi se odlučiti komu dodijeliti ovu nagradu jer su mi svi ovi blogovi velika inspiracija, pogotovu što je to za samo pet blogova. Što više razmišljam to mi je teže, pa zato na brzinu evo:
Andrea
Vera
Nina
http://jubistacha.blogspot.com/
Sweet Corner



Broj komentara: 7:

  1. Hvala ti od srca,bas si me obradovala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, ne znam jel ova nagrada namijenjena meni, ako je jako mi je drago i zahvaljujem. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Vrtaljice na nagradi, rado cu je staviti na svoj blog i prosljediti dalje, ali link pod imenom mog blog-a ne vodi na moj blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sada je, valjda, uredu! Ma, ja ti se još uvijek učim pa nije čudo ako napravim pogrešku! Oprosti, molim te!

    OdgovoriIzbriši