21. velj 2010.

Jedan rođendan, Mignonne i Branka


Ubi me ovo vrijeme! Ništa mi se naročito ne da raditi. Zato sam krenula u ovo isprobavanje samo da se malo trgnem!
Ima već dosta vremena , možda i od Božića da se pripremam praviti ove Mignonnine prekrasne Barokne keksiće i Badem praline.
Iskoristila sam Ankin rođendan i pripremila ih kao dar za rođendan. Mi smo vam skromne cure, rođendane jednostavno obilježavamo, ne razmećemo se darovima:)))


Ne znam što bih rekla osim da je Mignonne vrsna kuharica, ma šta kuharica, kraljica kuhinje. Kako joj samo to uspjeva, tako lijepo ih napraviti, i još ukrasiti?!
Dala sam sve od sebe ali to nije ni slično njenima.
Recimo, da me je bolila ruka malo pa ih nisam uspjela tako lijepo oblikovati kao ona:)))

Draga moja Mignonne svaka ti čast! Ja to ne umijem tako koliko se god trudila.


Na kraju, mislim da je to najvažnije, bili su jako, jako ukusni (kažu oni ja još ne jedem slatko:)))).

A, pošto su ovi sitni kolačići i praline nešto što mome mužu i nije puno zanimljivo (konzervativac) za njega sam već po ko zna koji put napravila Brankin Kuglof s tim što Zlatanovu stomaku ne prija čokolada pa ga filujem marmeladom od šipka (šipurka) i orasima s vrlo malo šećera.

I tako su svi bili zadovoljni, mama se malo zabavljala, imala sam fin poklončić za prijateljicu, "dječica" i tatica su imali čime zasladiti se.

Broj komentara: 18:

  1. Ne budi tako oštra prema sebi, sve ti je prekrasno. A daru se ne gleda u zube :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Mignonne je zaista prava umjetnica u izradi minijaturnih slastica i kiflica, ali i svega ostalog. Meni se sviđaju i pralinice i keksići.
    Kuglof je perfektan.
    Ne znam kako si uspjela raditi ove divote, a ne probati ih, ali ti čestitam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bi morala da smazem po koji :))))
    Lepo si ih napravila, odlicne si kolace odabrala :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja, meni se sve svidja sto si ti napravila, nemoj biti prestroga...vazno je da ste se vi lepo provele na rodjendanu, a jos je i dragi bio zadovoljan sto je dobio slatkis, pa sta ces vise... jedino mi je zao sto si ti toliko radila, ipak je tu bilo prilicno pipavog posla...ljuuubim te!;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma dobro kažeš, bitno je da je ukusno, iako meni i ovo izgleda jako dobro.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve ti je prekrasno i vjerujem da je jako ukusno ali kuglof mi se najviše sviđa. On izgleda fantastično. Možeš biti jako zadovoljna, vjerujem da je i prijateljica bila. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehehhee, a veliš ništa ti se nije dalo raditi? ;))) Super ti je sve ispalo, a ove barokne keksiće se ja već dvije godine telim napraviti. Veliš dobri? Onda ćemo ubrzati!:)
    Mislim da teško da je nakon ovog bilo nezadovoljnih! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja bih bila jako, jako zadovoljna kada bi za mene neko ovo napravio:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve je predivno, mogu zamisliti kakvog su ukusa...

    OdgovoriIzbriši
  10. sve mi izgleda fantasticno...asd moram malo do hladnjaka, odlicno i sretan rockas Anki:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno izgleda sve :))
    Sve je napravljeno su savrseno :)

    OdgovoriIzbriši
  12. ma sve izgleda ko bonbončić :))
    savršen poklon

    OdgovoriIzbriši
  13. ma šta ne izgleda dobro??! praline su savršene! :) zaprao, sve izgleda odlično...sretan rođendan Anki!

    OdgovoriIzbriši
  14. Moje prethodnice skoro su sve rekle
    dodat cu
    muz ti
    konzervativac:)))
    ko i moj:((
    To su oni
    prijeratniiiii muskarci
    Moj ne voli
    cokoladu!!!!
    Hejjjj.
    Ma dobro ja s njim ikako izlazim na kraj...
    A tvoj blog
    za mene je
    nepresusni izvor lijepe kuhinje
    detaljnih recepata
    Ma ti si moj
    favorit nad favoritima.
    pusaaa:)))

    OdgovoriIzbriši
  15. Drage moje, hvala velika na svim krasnim komentarima. Utješile ste me! Ljubim vas i grlim sve!

    OdgovoriIzbriši