10. velj 2010.

Panceta chip muffins by Andrea


I mene j uhvatila muffinomania.
Toliko sam se tomu opirala pa sam popustila. Zašto ne prihvatiti nešto tako jednostavno i ukusno?
Ove muffine sam zamijetila na masaterinom blogu u vrijeme dok smo istraživali Andrein blog.
I, kao prava "žaba" morala sam ih i ja probati.


Kada imate fine pancete sušene na ovoj kninskoj buri onda je i normalno ih iskoristiti i za ovako fine stvari.


Ovi muffini su jednostavan i vrlo ukusan obrok. Pravila sam ih po receptu s tim što sam poslušala masaterin savjet i stavila malo više pancete.
Mislim da ih je još neko pravio pa evo da se i ja pohvalim.


Andrea, biće toga još. Imaš prekrasnih, jednostavnih i lijepo pojašnjenih recepata.


Broj komentara: 15:

  1. ja baš obožavam muffine, ove još nisam probala ali namjeravam uskoro
    oslično su ti ispali

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš dobro da si ih stavila jer sam više zaboravila gdje sam ih vidjela, a hoću ih raditi. Krasno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Snježo baš si me ugodno iznenadila. Tako mi je drago da ti se sviđaju, a ispali su ti prekrasno! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako su lijepi. Tko bi odolio muffinima, doista?

    OdgovoriIzbriši
  5. tako dobro izgledaju da im je tesko odoljeti!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako su divni,izgleda da ću ih i ja isprobati!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izgledaju, vjerujem da su jako fini!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je ovo fino za dorucak uz casu jogurta :)))
    Moram i da pohvalim novi izgleda bloga, bas mi se svidja :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala lijepa na svim toplim riječima!

    OdgovoriIzbriši
  10. Provjereno znam da su izvrsni, a tvoji prekrasno izgledaju! Pa još s domaćom pancetom! Mmmmmm!!! :)

    OdgovoriIzbriši