16. velj 2010.

Moje prve fritule ili FBI rukavice



Ovaj mjesec u igrici FBI rukavice koju je pokrenula mamajac pod istragom je Masaterin blog Recepti iz moje bilježnice.

Podugačak je popis recepata koje sam primjetila na ovom blogu.
Otkako sam pred Badnjak vidjela recept za pripremu Ribe iz pećnice to mi je najjednostavniji i najlakši način spremanja ribe. Naravno ja obično spremam pastrvu (jer ko bi odolio izvrsnoj pastrvi iz kninskog ribogojilišta), nema prskanja, nema brisanja špahera i pločica, nema izgorenog ulja, ma divota.


Djeci i meni je super, samo se mom Zlatanu ne sviđa krumpir: "čuje mu se na ribu":))). Šta ću mu ja, on se nabuba ribe!

Nikada do sada nisam pravila fritule, ali kada sam vidjela recept i sličice Tik-tak fritula nisam im mogla odoliti.
I zasukala ja rukave i evo što je ispalo:



Super su, kažu ovi moji (još ne jedem slatko) osim što sam ja nezadovoljna jer su meni ispale pune "krakova". Kako to tebi, draga imenjakinjo ispada bez "krakova" to ne znam. Ali, za prvi put su odlične. Smazane u trenu a "krakovi" nikome nisu smetali, dapače.

Mnogo lijepih stvari mi promakne na Coolinariki, tako i da preporuke s blogova dobro dođu. Na masaterinom blogu sam primjetila i napravila ove Rolnice s fetom i kulinom by dvazen.


Bila je to, bome dobra i zasitna večera. Jest mi se sir malo istopio, ali nije nam smetalo.

Naravno, već davno sam isprobala čuvene Čupavce i

Mramorni jogurt kolač


I, za kraj, Snježana ili Masatera je prva blogerica s kojom sam ja stupila u kontakt kada mi je trebalo pomoći u blogiranju. I mislim za nju da je jedna otvorena, jednostavna, iskrena, draga osoba, uvijek spremna pomoći a najviše mi se sviđa zato što se voli smijati.

Uživala sam i priznajem ima još prekrasnih i meni zanimljivih recepata! Ima vremena!

Broj komentara: 13:

  1. Draga moja imenjakinjo, totalno si me ostavila bez teksta, koliko si toga isprobala :)
    Hvala ti na svim preporukama i krasnim riječima. Uvijek kažem a to i sad mislim, volim biti okružena pozitivcima zato si i ti meni draga.
    Hvala ti puno što si učestvovala u istrazi ! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi sve odlično izgleda,mramorni sam nekad i ja često pekla, frite obožavam , riba iz pećnice savršeno, i rolnice, mogu zamisliti okus!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemoj zezat da nisi prije radila fritule, pa izgledaju savršeno, ko da ih je radio neko jako iskusan. :)
    I sve ostalo je jako lijepo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Snježo, fritule su ti baš slatke i ja te krakove najviše i volim. Izgleda da si pripremu fritula dobro tempirala prije posta, a za mene još ima vremena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Snježa,
    Everything is delicious and very tasty -
    beautiful.
    Greetings, Diana

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno, Snježo. Ja obožavam krakove, to mi je najdraži dio fritula :))
    Isti sam komentar dobila i ja na krumpir pečen s ribom, ali meni se sviđa. Pa tko voli nek izvoli.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve si predivno spremila.Fritule su sjajne,čupavce definitivno i ja pravim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmmmmm, ribica bi mi baš pasala, a fritule su ti prekrasne!
    Dosta si ti toga već isprobala, a samo drugi jedu! :)
    Super!

    OdgovoriIzbriši
  9. svašta lijepog si isprobala i sve izgleda prefino! pogotovo fritulice, a meni su ti krakovi najdraži :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Fritulice su zakon.. nema veze za krakiće :))
    a i sve ostalo je stvarno predivno

    OdgovoriIzbriši
  11. sve ti je odlično, kao što vele i druge cure i meni su krakovi najbolji no u početku su mi isto smetali ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. odlican izbor, a fritule su ti fenomenalne!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. baš si bila vrijedna...ja nešto zabušavam ovaj mjesec a toliko je toga za isprobati...za sad sam probala samo fritule koje su me oduševile. to mi je, kao i tebi, bio prvi put :)

    OdgovoriIzbriši