4. velj 2015.

Lucijina torta od ananasa







još uvijek na mome blogu gostuje moja sugrađanka, moja susjedka inače brazilka Jussara Lucia Fonseca Tomljenović ovoga puta s jednom originalnom brazilskom tortom..zanimljivo mi je a vjerujem i čitaocima moga bloga zaviriti i u neku drugačiju kuhinju...opet smo s brazilskim receptima...ja sam isprobala dosadašnje recepte i toplo vam ih preporučam...za danas predstavljam ovu tortu..
jedna zanimljiva torta koju možete pripremati na dva načina...
zanimljiva mi je zbog tijesta koje se pravi kao i tijesto za muffine ili bar slično....u originalu se peče zajedno s ananasom, ..
ja je nisam pravila jer moji ne vole ananas a ni dečki nisu doma....ali, sudeći prema sastojcima djeluje mi primamljivo...



Ananas torta
Potrebno je (šalica = 200 ml):
  • ·         1 šalica ulja
  • ·         1 šalica mlijeka
  • ·         2 jaja
  • ·         2 šalice brašna
  • ·         1,5 šalica šećera
  • ·         Prstohvat soli
  • ·         1 žličica praška za pecivo



Za kremu:
  • ·         500 ml mlijeka
  • ·         350 ml kondenziranog mlijeka 
  • ·         500 ml vrhnja za kuhanje
  • ·         1 žlica maslaca
  • ·         2 žlice gustina i
  • ·         300 g šećera*



I još:
  • ·         1 konzerva ananasa
  • ·         1 žlica šećera



Priprema:
Tjesto:
  1. ocijediti ananas iz konzerve, posuti ga šećerom i ostaviti na stranu
  2. u jednoj zdjeli pomiješati zajedno sve tekuće sastojke (mlijeko, ulje, jaja)
  3. u drugu zdjelu izmiješati sve suhe sastojke (brašno, šećer, sol, prašak za pecivo)…dodati im tekuće sastojke, izmiješajte sve skupa..
  4. prebaciti u pripremljen kalup za tortu, promjera 26 cm, po vrhu složiti pripremljeni ananas i staviti peći u pećnicu zagrijanu na 180°C,  peći 40 minuta…gotovo izvaditi iz kalupa i ohladiti…
  5. za kremuu loncu pomiješajte sve sastojke osim vrhnja i kuhajte..kada zakuha, odnosno kada se zgusne skinite s vatre…ohladite, dodajte vrhnje i umutite sve skupa mikserom
  6. ohlađenu tortu premazati  kremom odozgo i okolo..pospite kokosom, ohladite najmanje 3 sata pa poslužite….ili:
  7. ako ne volite ananas pecite koru bez ananasa, ohlađenu razrezati na pola, filovati, sastaviti I premazati odozgo i okolo te posuti kokosom…služiti ohlađeno
   * ako koristite zaslađeno kondenzirano mlijeko onda ne treba dodavati šećer ili dodati vrlo malo

   * kalup pripremiti tako da mu obložite samo dno papirom za pečenje, malo namazati uljem jer se lakše skida a i ne pomjera se kalup..kada pečem biskvite za torte nikada ne podmazujem stranice kalupa...samim time mi torte ostaju ravne, ne dignu se na sredini...


Broj komentara: 7:

  1. Jako volim isprobavati recepte drugih kuhinja svijeta; tako mi se cini da 'putujem' i upoznajem dio po dio zemaljske kugle. U Brazil bih voljela otici za vrijeme karnivala, kazu da je ludnica!!! Do tada, mogu spremiti ovu divnu tortu i zamisljati se tamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh, da...ako ne možemo otići možemo probati ove fine recepte i zamišljati se da smo u brazilu :)
      hvala ti..

      Izbriši
  2. Krasno izgleda. Samo mi još otkrite tajnu gdje nabavite kondenzirano mlijeko?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovdje kondenzirano mlijeko kupujemo u lidlu ali, na netu ima puno recepata kako ga napraviti kao:http://damijenestoslatko.dobrahrana.jutarnji.hr/slatko/kremasta-i-hladna-zadovoljstva/kondenzirano-mlijeko-u-pet-minuta
      http://www.coolinarika.com/recept/domace-kondenzirano-mlijeko/ ili
      http://www.coolinarika.com/tag/kondenzirano-mleko/

      Izbriši
  3. Divno izgleda! Hvala za linkove za kondenzirano mlijeko, nisam znala to.

    OdgovoriIzbriši
  4. dobrodošli na brazilske delicije

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala tvojoj gošći na ovako divnoj torti!

    OdgovoriIzbriši